امروز : 8 اردیبهشت 1403

"پیام تسلیت فرماندار شهرستان نور در پی شهادت سردار سلیمانی"

کد خبر : 89445 13 دی 1398
پ

علی شادمان فرماندار شهرستان نور با صدور پیامی شهادت غرورآفرین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده پرافتخار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور،در این پیام آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

انالله واناالیه راجعون

 

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا  بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ

 

نه ایران که جهان اسلام امروز سرداری بزرگ و کم نظیر را از دست داد، اما تردیدی نیست که آن سردار بزرگ تحت لوای مقتدایش حضرت آیت الله خامنه ای، راه و روشی را به همه جوانان مسلمان و مردمان آزاده آموخت که سبب ظهور قاسم سلیمانی ها خواهد شد.

سخن گفتن از مردی که تمام عمر خود را در گمنامی و مجاهدت‌های خاموش گذرانده به یقین کار آسانی نیست، سال‌ها باید بگذرد تا کسانی پیدا شوند و بتوانند برخی از نقاط ناشناخته کارنامه درخشان این مجاهد نستوه را برای افکار عمومی آشکار کنند تا شاید از آن طریق بهتر بدانیم حقایق پنهان از مجاهدت‌های این فرمانده دلیر و شجاع سپاه اسلام را درک کنیم.

با این وصف، شهادت پاداش انسان‌های بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی است کسی که نمونه واقعی جهاد فی سبیل الله بود و خداوند نیز مزد تلاش چهل ساله اش را شهادت قرار داد.

خباثت و پلیدی تروریست های آمریکایی در ترور قهرمان مبارزه با تروریسم و افراط گرایی در عالم سردار سلیمانی بدون تردید درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر می کند و در ادامه ریشه ظلم و تروریست را در این کره خاکی خواهد خشکاند.

اینجانب ضمن محکومیت اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیروهای آمریکایی در به شهادت رساندن مجاهد بزرگ، سردار سرفراز سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از یارانش، این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا (مدظله العالی)، نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم بزرگ ایران اسلامی و خانواده بزرگوار ایشان و نیروهای مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت می گویم.

 

     علی شادمان

فرماندار شهرستان نور

اشتراک گذاری
پیوند ها