امروز : 7 اردیبهشت 1403

در پیام تبریک سال نو فرماندار ویژه سال نو آمده است :

در قبال ایثار و جان فشانی کادر بهداشت و درمان، همه ما مسئول هستیم

کد خبر : 91452 1 فروردین 1399اخبار تنکابن
پ

ضمن گرامیداشت یاد شهدای عزیز و جان فشانی هایشان؛ در خاطر داریم که دشمنان قسم خورده این کشور در سالی که گذشت تمام توطئه‌های خود را جهت ضربه زدن به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران به کار گرفتند و با به راه انداختن یک جنگ تمام عیار اقتصادی، تلاش داشتند شرایط را روز به روز سخت‌تر کنند؛ اما به یاری حق، ملت بصیر و مقاوم ایران، همچون چهل سال گذشته، در راه آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی ایستادگی نمود و دشمنان را با سر افکندگی به عقب راند . ‎

سیّد امیر حسینی جو معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن طی پیامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام موسی کاظم (ع)، فرا رسیدن سال ١٣٩٩ و نو شدن طبیعت را تبریک گفت .

متن پیام به شرح ذیل است :

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَار

یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَار

یَا مُحَوِّلَ‏ الْحَوْلِ‏ وَ الْأَحْوَال

حَوِّلْ حَالَنَا إِلَى أَحْسَنِ الْحَال

    نوروز برای ما به معنای سرآغاز تحول است و این رسم دیرین به ما می‌آموزد که آغاز سال نو را می‌توان منشأ تحول در زندگی قرار داد و با توسّل به خالق یکتا و سوق دادن تفکر به سوی تقوای الهی و نیّات نیک، زنگار از دل و جان زدود .

    جمهوری اسلامی ایران در سالی که گذشت، وقایع تلخ و شیرینی را تجربه کرده و مقطع مهمی را با همه پستی ها و بلندی ها پشت سر گذاشته است.

    ضمن گرامیداشت یاد شهدای عزیز و جان فشانی هایشان؛ در خاطر داریم که دشمنان قسم خورده این کشور در سالی که گذشت تمام توطئه‌های خود را جهت ضربه زدن به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران به کار گرفتند و با به راه انداختن یک جنگ تمام عیار اقتصادی، تلاش داشتند شرایط را روز به روز سخت‌تر کنند؛ اما به یاری حق، ملت بصیر و مقاوم ایران، همچون چهل سال گذشته، در راه آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی ایستادگی نمود و دشمنان را با سر افکندگی به عقب راند .

    ملت قهرمان و صبور ایران در سال ۱۳۹۸ علیرغم تمام کمبودها، با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی ٢٢ بهمن، چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفت و سپس با مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثابت کرد که توطئه‌های استکبار جهانی تحت هیچ شرایطی نخواهد توانست خللی در عزم و اراده راستین این ملت ایجاد نماید و این مهم را آنجا که ملّت ولایی ایران با قلوب مالامال از اندوه و حسرت، در سوگ بزرگمردی چون سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی عزادار بودند، با خلق حماسه ای کم نظیر و تشییع عاشقانه آن شهید معزز راه حق و پشتیبانی از رهبر فرزانه انقلاب به اثبات رسانده و جهانیان را مبهوت خود ساختند .

    اکنون که در آغاز سالی نو ، بهاری متفاوت را به دلیل شیوع ویروس کرونا تجربه می کنیم و شاهد از دست دادن تعدادی از هموطنان عزیزمان هستیم و داغ وارده به خانواده هایشان دل هایمان را به درد آورده است؛ اینجانب ضمن عرض تسلیت و آرزوی عافیت عاجل برای عزیزانی که در بستر بیماری به سر می برند؛ امید دارم همه با هم، با همدلی و همراهی، هر آنچه در توان داریم را با توکل بر خداوند رحمان به کار می بندیم تا این بیماری منحوس را به زانو درآورده و از آلام مردم شریف و نجیبی که این روزها در شرایط سختی به سر می برند بکاهیم . 

    وجه دیگر این بحران که کام جهان و مردم عزیز ایران را تلخ کرده است، ایثار و جانفشانی های کادر بهداشت و درمان، پرستاران، پرسنل بیمارستان ها و کمک های خیّرین و همدلی هموطنانمان است که جوانه امید را در دل ها کاشت و زیبایی آفرید .

    بی شک در قبال این ایثارها و تلاش های شبانه روزی، همه ما مسئولیم و باید با خودداری از سفر کردن و خروج غیر ضروری از منزل و رعایت مسائل بهداشتی به منظور کمک به مدیریت و کنترل این بیماری و کاستن فشار از شانه های عزیزانی که در خط مقدم در حال جنگ با آن هستند سهم خود را ادا کنیم .  

با آرزوی سلامتی و سعادت ظلّ توجهات پروردگار حکیم

 

                                                                                        سیّد امیر حسینی جو

                                                                              معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن

١ فروردین ١٣٩٩

اشتراک گذاری
پیوند ها