امروز : 7 اردیبهشت 1403

فرماندار شهرستان بهشهر:

توزیع ۱۰۰۰ بسته غذایی با کمک جوانان بسیجی و خیرین بهشهری

کد خبر : 92123 30 فروردین 1399
پ

خنجری از توزیع ۱۰۰۰ بسته غذایی با کمک جوانان بسیجی و گفت: از محل کمک های مردمی و خیرین برای دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا خبر داد و گفت: دستگاه های اجرایی با پیوستن به رزمایش مواسات به اندازه وسع خود به مردم کمک کنند. ‎

به گزارش روابط عمومی شهرستان بهشهر، « هادی خنجری» در جلسه شورای اداری شهرستان بهشهر در سالن اجتماعات فرمانداری با قدردانی از تلاش همه جانبه مردم و مسئولین درکنار کادر درمانی برای مقابله با ویروس کرونا گفت: بیش از 80 درصد مایحتاج مقابله با ویروس کرونا توسط مردم و خیرین تامین شده و می شود و ما مدیون این مردم هستیم.

 

فرماندار بهشهر افزود: مردم و خیرین در تهیه نیازمندی ها در حوزه پزشکی و درمانی، بهداشت و جلوگیری از انتشار ویروس، ضدعفونی و گندزدایی و تهیه ماسک و گان جانانه پای کار بودند.

 

وی با اشاره به اینکه همه با هم برای مقابله با این ویروس وارد میدان شدند ،اظهار کرد: کمک مومنانه هم کمکی در ادامه راه مقابله با ویروس کرونا و کمک به نیازمندان است که از شما مسئولان می خواهم که در کنار مردم و خیران باشید.

 

خنجری گفت: با توجه به فرمایشات رهبری، ایشان با دستور کمک مومنانه اهداف خاصی را مد نظر داشتند و اینکه دست آسیب دیدگان را بگیریم و دستگیری کنیم که این اثر ظاهری است و باید در کنار هم باشیم.

 

وی تصریح کرد: از محل کمک های مردمی و خیرین 1000 بسته غذایی با کمک جوانان بسیجی در شهرستان در دوران مقابله با کرونا توزیع شد و این مساله و توزیع مواد غذایی باید در ماه رمضان سازماندهی شود.

 

خنجری اضافه کرد: برخی از افراد در زمان کرونا، به افراد نیازمند تبدیل شدند که نیازمند بسته حمایتی هستند که رهبری با اعلام کمک مومنانه با تیزبینی وارد عمل شدند.

 

فرماندار بهشهر یادآور شد: در کمک مومنانه انتظار است هر که آنچه در اختیار دارد و به اندازه وسع خود به نیازمندان کمک کند.

 

وی گفت: ساماندهی و سازماندهی " کمک مومنانه" با سپاه است و باید تابع دستورات در این راستا بود تا به نیازمندان رسیدگی شود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها