امروز : 7 اردیبهشت 1403

با حضور مشاور وزیر کشور در امور زنان دنبال شد؛

برگزاری سومین جلسه مجازی کارگروه اقتصادی مدیران کل امور زنان و خانواده استانداری‌ها/بررسی موانع واحدهای تولیدی زنان

کد خبر : 96683 11 مرداد 1399
پ

سومین جلسه مجازی کارگروه اقتصادی مدیران کل امور زنان و خانواده استانداری ها با دستور کار بررسی مسائل و موانع واحدهای تولیدی زنان برگزار شد. ‎

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ فریبا نظری مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده در این جلسه گفت: این کار گروه با هدف توجه به فعالیت های اقتصادی زنان به ویژه زنان کارآفرین و تولیدکننده و نیز کاهش تبعات آسیب های ناشی از کرونا برای واحدهای تولیدی و اقتصادی آنان، تشکیل شد.

مشاور وزیر کشور یادآور شد: کارگروه اقتصادی زنان در پی ضرورت توجه به تاکیدات وزیر محترم کشور مبنی بر مدیریت آسیب های شیوع ویروس کرونا بر وضعیت رونق  واحدهای تولیدی زنان و کارگاه های مشاغل خانگی، تشکیل شده و تا کنون سه جلسه این کار گروه با هدف تسهیل شرایط اقتصادی و کمک به تداوم فعالیت آن ها؛ تشکیل گردیده است.

در سومین نشست مجازی این کارگروه که با حضور مدیران کل امور زنان و خانواده استان های مازندران، سمنان، بوشهر، کردستان، سیستان و بلوچستان،کرمانشاه، تهران، همدان، خراسان رضوی، قم، اصفهان، یزد، آذربایجان شرقی و خراسان شمالی تشکیل شد؛پیگیری موضوعات و مشکلات  مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد زنان، شناسایی صفحات و سایت های معتبر فروش مجازی و رفع دغدغه‌های بازاریابی الکترونیکی و بهره برداری اقتصادی از فضای مجازی؛ مطرح شد و طرح هایی از دو استان تهران و خراسان شمالی، مورد بررسی قرار گرفت.

 
گفتنی است، کارگروه اقتصادی یکی از کارگروه های سه گانه تخصصی دفتر زنان و خانواده وزارت کشور است که طی سال جاری برای رفع مسایل و مشکلات گروه های مختلف زنان در حوزه تولید و اشتغال؛ تشکیل شده است.

اشتراک گذاری
پیوند ها