امروز : 7 اردیبهشت 1403

گزارش تصویری:

آئین نکوداشت روز خبرنگار در ساری برگزار شد

کد خبر : 96805 16 مرداد 1399
پ

آئین نکوداشت روز خبرنگار همزمان با مراسم استانی به صورت ویدیو کنفرانس در فرمانداری مرکز استان مازندران برگزار شد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، آئین نکوداشت روز خبرنگار همزمان با مراسم استانی به صورت ویدیو کنفرانس در فرمانداری مرکز استان مازندران برگزار شد.

رضایی فرماندار مرکز استان مازندران در این آئین ضمن تبریک ایام غدیر و همچنین روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران نقش مهمی در آگاه سازی جامعه و انعکاس مسایل و مشکلات مردم به مسئولان دارند و ما از این رویه رسانه ها استقبال خواهیم کرد و آن را در راستای توسعه و پیشرفت شهرستانی می دانیم.

وی بر لزوم حمایت دستگا‌ها از خبرنگاران تاکید و تصریح کرد: رسانه و خبرنگاران در تمام حوزه ها کمک کار مسئولان بوده اند و این عملکردشان در همه گیری ویروس کرونا بویژه اطلاع رسانی نسبت به تهدید و آسیب این ویروس بیش از گذشته خود را نشان داده است.

فرماندار مرکز استان با اشاره به بحران ویروس کرونا، اظهار کرد: با وجود گذشت حدود 6 ماه از همه گیری ویروس کرونا به خصوص در موج دوم آن، ما همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار داریم با این که در شهرستان ساری آمار بستری بیماران مشکوک به کووید - 19 در بیمارستان ها طی چند روز گذشته کاهش داشته است.

رضایی با اشاره به نقش آگاهی بخشی و فرهنگ‌سازی در کنترل این ویروس، خاطرنشان کرد: خبرنگاران و رسانه ها باید همچنان در اطلاع رسانی مناسب و آگاه سازی مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک به فعالیتشان ادامه دهند تا بتوانیم این دوره همه گیری را پشت سر بگذاریم.


گفتنی است در پایان این نشست از تعدادی از خبرنگاران یه نمایندگی اصحاب رسانه شهرستان ساری قدردانی شد.

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها