امروز : 13 اردیبهشت 1403

آئین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان ساری برگزار شد

کد خبر : 98059 31 شهریور 1399
پ

همزمان با سراسر کشور آئین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت شهرستان ساری با حضور رضایی فرماندار مرکز استان مازندران در حسینیه عاشقان کربلا برگزار شد . ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در آئین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت شهرستان ساری که همزمان با سراسر کشور برگزار شد، گفت: داد  در دوران دفاع مقدس‌، جای جای ایران اسلامی مهد همدلی و برادری بود ، مردم شریف کشورمان در آن برهه تاریخی ضمن حفظ وحدت و صلابت ، به ندای پیر جماران لبیک گفتند و به مصاف با دشمن رفتند.

وی با تاکید بر اینکه باید بتوانیم تلاش‌ها و ایثار رزمندگان و نسل انقلاب را به جوانان امروز منتقل کنیم تا جوانان امروز بدانند چه رشادت‌های برای این انقلاب کشیده شده است. اظهار کرد: دفاع مقدس اوج رشادت و پایمردی وپیروزی ملت ایران است  که با پیروی و الگو پذیری از نهضت سرخ عاشورا و آقا اباعبدالله الحسین (ع) آموزه‌های حسینی را برای نسل‌های آینده به ارمغان گذاشت؛ امروز خود به الگویی ماندگار برای حق طلبان تبدیل شده است.

رضایی با بیان اینکه تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت که افتخارآفرینان این مرز و بوم هستند، کمترین کاری است در پاسداشت این عزیزان و وظیفه‌ی تمام دستگاه‌های اجرایی است، گفت: امروز پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس، شهدای زنده و یادگاران دوران مقدسی هستند که باید قدردان این بزرگواران بود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها