امروز : 8 اردیبهشت 1403

فرماندار شهرستان ساری خبر داد:

73گروه ناظر بر اجرای طرح‌ محدودیت‌های جدید کرونایی در مرکز استان مازندران

کد خبر : 99774 1 آذر 1399
پ

طرح محدودیت‌های جدید کرونایی بامداد اول آذرماه در ساری آغاز بکار کرد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرماندار شهرستان ساری،  عباسعلی رضایی در کفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاراه به اجرای طرح محدودیت های کرونایی و وضعیت شهرستان، گفت: با اجرای طرح محدودیت کرونایی۷۳ گروه نظارتی متشکل از نمایندگان دستگاه های اجرایی و اتحادیه و مجامع امور صنفی بر اجرای  این طرح در شهرستان ساری نظارت دارند.

وی با بیان اینکه  بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در شهرهای دارای وضعیت قرمز مانند ساری مشاغل گروه یک که شامل ۲۲ رسته شغلی است ، حق فعالیت دارند و بقیه کسب و کارها تعطیل است، تصریح کرد: واحدهای صنفی مشمول ممنوعیت فعالیت کرونایی در صورت داشتن فعالیت ، علاوه بر پلمب محل کسب و کار ، پرونده اشان برای برخورد قانونی و جریمه به دستگاه های نظارتی ارسال می شود.

فرماندار شهرستان ساری با اشاره به تشدید طرح نظارتی به طور شبانه روزی و پایه‌کاری تمامی  دستگاه های اجرایی شهرستانی، اظهار کرد: از بامداد امروز ماموران پلیس راهور در پنج مبادی ورودی و خروجی شهرستان ساری مستقر شدند تا بر اجرای مصوبات کرونایی نظارت داشته باشند.
رضایی در ادامه افزود: در نخستین روز از اجرای طرح محدودیت کرونایی برای جلوگیری از بروز مشکل برای کارمندان شهرستانی ، عبور موقت به آنها داده شد، ولی هرگونه تردد با خودروهای شخصی برای این گروه از کارمندان از دوم آذر ماه تنها با برگه تردد قانونی میسر است.

 

 

 

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها