امروز : 7 اردیبهشت 1403

پیام تسلیت فرماندار مرکز استان مازندران در پی درگذشت حجت‌الاسلام‌ شهیدی

کد خبر : 99987 9 آذر 1399
پ

فرماندار مرکز استان مازندران با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی نماینده محرم ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران را تسلیت گفت. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی نماینده محرم ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران را تسلیت گفت.

 

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم وارسته «حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی» نماینده محترم ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

 

ایمان، صلابت، شکیبایی و خدمت ایشان به جامعه ایثارگران که در راه رضای پروردگار و پاسداشت ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کرد، در وصف نمی‌گنجد.

 

بدون تردید خدمات بی‌شائبه حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی که دوران تصدی خویش بعنوان نماینده محترم ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور را صرف خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران کرد نزد خداوند متعال مأجور و دعای خیر خانواده‌های شهدا و ایثارگران بهترین توشه برای آخرتشان خواهد بود.

 

اینجانب درگذشت این روحانی عالی‌قدر را خدمت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، همکاران محترم و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات برای آن مرحوم و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می‌نمایم.

 

عباسعلی رضایی

فرماندار شهرستان ساری

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها