دیدار مردمی حامدی فرماندار بهشهر و معاونین فرمانداری با شهروندان برگزار شد
محمد حامدی فرماندار شهرستان بهشهر به همراه معاونین فرمانداری، در ادامه برنامههای هفتگی ملاقات مردمی، روز سهشنبه با جمعی از شهروندان دیدار و ضمن استماع مستقیم مسائل، مشکلات و مطالبات آنان، دستورات لازم را برای پیگیری و رفع موضوعات مطرح شده صادر کرد.