En امروز : 7 بهمن 1403

دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور

اطلاعیه شماره یک 

«قابل توجه افراد معرفی شده مرحله اول دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور برای فرمانداری ها و بخشداری های تابعه استانداری مازندران به منظور بررسی مدارک و صحت سنجی اطلاعات ثبت شده در سامانه ثبت نام آزمون»

به اطلاع آن دسته از داوطلبان گرامی چند برابر ظرفیت شرکت کننده در دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر برای شغل- محل های فرمانداری ها و بخشداری های تابعه استانداری مازندران که در بخش وضعیت داوطلب، عبارت : «شما برای طی مرحله بررسی مدارک معرفی می شوید.» می رساند, جهت ارائه و بررسی مدارک خود، از روز دوشنه مورخ 08/11/1403 تا دوشنبه مورخ 15/11/1403 از ساعت 09:00 لغایت 13:30 براساس جدول زمان بندی زیر و عنوان شغل انتخابی همراه با مدارک ذیل، شخصاً به آدرس: ساری، خیابان فرهنگ، نبش کوچه فرهنگ 30 ، ساختمان سامد استانداری مازندران مراجعه و پس از تحویل مدارک، رسید دریافت نمایند.

تذکر مهم: بدیهی است عدم حضور براساس برنامه زمانی اعلام شده به منزله انصراف از بررسی مدارک و طی فرآیند استخدام در فرمانداری ها و بخشداری های تابعه استانداری مازندران، تلقی شده و مسئولیت آن بر عهده داوطلب می باشد. لازم به ذکر است به منظور جلوگیری از ازدحام در محوطه استانداری، داوطلبان محترم زودتر از ساعت تعیین شده به استانداری مراجعه ننمایند. همچنین از حضور همراه داوطلب به استانداری جلوگیری به عمل خواهد آمد.

ردیف

روز

تاریخ

عنوان شغل انتخابی داوطلبان

ساعت حضور

1

دوشنبه

08/11/1403

کارشناس امور امنیتی و انتظامی

09:00

کارشناس امور کشوری و مدنی

11:30

کارشناس توسعه امور سیاسی

12:30

2

چهارشنبه

10/11/1403

کارشناس توسعه و عمران امور شهری و روستایی

حرف اول نام خانوادگی «الف  الی  خ» : 09:00 حرف اول نام خانوادگی «د  الی ی» : 11:30

3

پنج شنبه

11/11/1403

کارشناس امور شوراها و شهرداری ها

حرف اول نام خانوادگی «الف  الی  ض» : 09:00 حرف اول نام خانوادگی «ط  الی ی» : 11:30

4

شنبه

13/11/1403

کارشناس مطالعات اجتماعی و اقتصادی (اجتماعی)

09:00

کارشناس حقوقی

12:00

5

یکشنبه

14/11/1403

کارشناس مطالعات اجتماعی و اقتصادی (اقتصادی)

            09:00

   کارشناس امور پیشگیری و مقابله با بحران

            10:00

    کارشناس برنامه و بودجه

            11:30

کارشناس امور اداری

            12:30

6

دوشنبه

15/11/1403

کارشناس روابط عمومی

09:00

کارشناس فناوری اطلاعات

09:30

کارشناس راهبری حراست

10:30

مدارک موردنیاز:

1-پرینت کارنامه از سامانه جهت بررسی مدارک.

2-چهار قطعه عکس 4*3 رنگی پشت نویسی شده که در سال جاری گرفته شده و در داخل پاکت عکس باشد.

3-اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن.

4-اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات آن.

5-اصل مدرک تحصیلی (گواهینامه موقت پایان تحصیلات یا دانشنامه) در مقطع تحصیلی ثبت نام شده در امتحان مشترک ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن.

6-اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم قانونی و تصویر آن برای آقایان.

لازم به ذکر است نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تأیید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، می بایست حداکثر تا دوازده ماه پس از تاریخ برگزاری آزمون (23/09/1404) نسبت به ارائه کارت پایان خدمت خود به دستگاه اجرایی اقدام نمایند.

7-اصل کارت شناسایی ایثارگری و معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران و مراجع ذی صلاح (برای شمولین سهمیه ایثارگران).

8-اصل کارت معلولیت دارای تاریخ اعتبار و معرفی نامه از سازمان بهزیستی با امضای مدیرکل بهزیستی استان یا رئیس اداره بهزیستی شهرستان و تصویر آنها (در مورد معلولین).

9-ارائه مدارک و مستندات لازم جهت اصلاح حداکثر سن مقرر جهت شرکت در آزمون:

  • اصل شناسنامه همسر و فرزندان و تصویر تمام صفحات آنها (براساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت- موضوع مصوبه شماره 9385/278 مورخ 19/08/1400 مجلس شورای اسلامی)
  • ارائه اصل و تصویر قرارداد و لیست سوابق پرداخت حق بیمه با نام کارگاه (درخصوص معرفی شدگانی که سابقه اشتغال به صورت غیررسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و مؤسسات و شرکت های دولتی، بانک ها و شرکت های تحت پوشش آنها، شرکت های بیمه های دولتی، شهرداری ها و مؤسسات و شرکت های دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، مؤسسات و شرکت های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولتی استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت های تحت پوشش آنها از تاریخ 22/11/1357 تاکنون.

10-ارائه مدرک برای استفاده از اولویت بومی شهرستانی به استثنای شهرستان تهران و شهرستان مراکز استان ها:

  • شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان موردتقاضا یکی باشد.

تذکر: با توجه به تغییرات تقسیمات کشوری در سال ها مختلف، در صورت اختلاف نظر یا ابهام درخصوص شهرستان محل تولد، ملاک عمل نظر اداره کل ثبت احوال استان مربوطه خواهد بود.

 

  • استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت به موجب تأیید ساکن بودن و حداقل ده سال سکونت با ارائه استشهاد محلی (براساس فرم پیوست) ممهور به مهر پاسگاه یا کلانتری محل و فرماندهی انتظامی شهرستان و فرمانداری در شهرستان موردتقاضا با ارائه مدرک و مستندات ذیل امکان پذیر خواهد بود:

الف: داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدائی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تأیید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه.

ب: گواهی اشتغال به کار رسمی، پیمانی و قراردادی در بخش دولتی و عناوین مشابه در بخش خصوصی مشروط به پرداخت حق بیمه.

 

تذکر: لازم است تصویر کلیه مدارک موردنیاز اشاره شده در بالا در برگه A4  و بصورت تک رو و با کیفیت مناسب و شفاف تهیه و تحویل گردد.

در صورت داشتن هرگونه ابهام با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید:

34450288-011

34450553-011

34450372-011

 

                                                          اداره کل امور اداری و مالی استانداری مازندران- اداره اموراداری و رفاه

 

دانلود فرم