امروز : 7 اردیبهشت 1403

آیین تکریم و معارفه دادستان شهرستان چالوس

کد خبر : 108664 3 بهمن 1400
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ‎

 

 

✔️به گزارش روابط عمومی فرمانداری،

✅این مراسم با حضور سید رسول حسینی فرماندار چالوس،حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری استان مازندران و معاونین،ائمه جمعه شهرستان،اعضای شورای تأمین شهرستان،رؤسا و مدیران ادارات و نهادهای شهرستان،بخشداران،شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر‌ و روستا،جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات سازمان جنگل های چالوس برگزار گردید.

 

☑️فرماندار چالوس در این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا سلام علیها گفت:دستگاه قضایی در جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شود.

 

سید رسول حسینی افزود:قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی، نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش ها و کرامت انسانی است و قوه قضائیه یکی از ارکان اصلی تأمین سلامت اجتماعی و برقراری امنیت و عدالت در جامعه به شمار می رود.

 

حسینی خاطر نشان کرد: دستگاه اجرایی شهرستان نیز همراه با دستگاه قضایی با وحدت و همدلی در راستای ایجاد امنیت و کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی تلاش می نماید.

 

✔️در پایان مراسم با حضور فرماندار و دیگر مسئولین از زحمات و تلاشهای عبدالکریم خطیبی در زمان تصدی این پست تکریم بعمل آمد و حجت الاسلام خسرو غلام یزدانی بعنوان دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان چالوس معارفه شد.

 

✔️شایان ذکر است:طی حکمی عبدالکریم خطیبی بعنوان معاونت قضایی رئیس کل و مسئول واحد نظارت و ارزشیابی قضات استان مازندران منصوب شد.

🖋 روابط عمومی فرمانداری شهرستان چالوس

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها