امروز : 13 اردیبهشت 1403

پیام تبریک فرماندار مرکز استان به مناسبت برد غرور آفرین تیم ملی ایران در جام جهانی

کد خبر : 117618 4 آذر 1401
پ

نوبخت فرماندار مرکز استان با صدور پیامی پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در مقابل تیم ولز در جام جهانی را به مردم شریف ایران اسلامی به خصوص ورزش دوستان ولایتمدار و شریف شهرستان ساری تبریک گفت. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، نوبخت فرماندار مرکز استان با صدور پیامی پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در مقابل تیم ولز درجام جهانی را به مردم شریف ایران اسلامی به خصوص ورزش دوستان ولایتمدار و شریف شهرستان ساری تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم
برد غرورآفرین و شرافتمندانه تیم ملی فوتبال ایران در آوردگاه مسابقات جام جهانی نشان دهنده خودباوری، همدلی، انسجام و وحدت بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران است.
این برد از این جهت ارزشمند است که دشمنان مستکبر و کوردل ملت شریف ایران اسلامی درصدد بودند تا با جوسازی رسانه ای، جنگ فرهنگی و نشانه گرفتن عزت و همت بازیکنان تیم ملی با استفاده از تبلیغات منفی و روانی در بستر فضای مجازی، یاس و سرخوردگی را با سمپاشی چالش برانگیز به ملت شریف ایران اسلامی و بازیکنان تیم ملی القا کنند و با تحقیر هویت، ناامیدسازی و به رخ کشیدن قدرت پوشالی خود باعث سرافکندگی بازیکنان تیم ملی و ملت شریف ایران اسلامی در محافل بین المللی شوند اما باردیگر حماسه آفرینان غیور و عزیز ما با ایمان، تلاش مثال نزدنی، وحدت، کرامت، یکدلی و بصیرت نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کردند و شور، شعف، شادی و نشاط اجتماعی را برای هموطنان خود به ارمغان آوردند. این برد ارزشمند پایان ماجرا نیست، بلکه آغازیست برای موفقیت‌های بیشتر ملی‌پوشان که با توکل به خداوند متعال بتوانیم در ادامه نیز نتایج درخشانی کسب نماییم.
اینجانب ضمن تبریک این حماسه بزرگ و برد ارزشمند به پیشگاه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفظه الله تعالی)، ملت شریف ایران اسلامی، بازیکنان، مربیان و دست اندرکاران تیم ملی و فدراسیون فوتبال و علاقه مندان به فوتبال مخصوصاً فوتبال دوستان شهرستان ولایتمدار و شریف شهرستان ساری ، تداوم این پیروزی ها و افتخارآفرینی ها را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمدعلی نوبخت
فرماندار شهرستان ساری

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها