امروز : 9 اردیبهشت 1403

نوزدهمین سفر شهرستانی استاندار به شهرستان میاندورود

کد خبر : 134476 25 دی 1402
پ

صبح روز یکشنبه مورخ 1402/10/24 سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران در بدو ورود به شهرستان میاندورود در نوزدهمین سفر شهرستانی، مورد استقبال امام جمعه و فرماندار قرار گرفت / استاندار مازندران که با 60 مدیر استانی در میاندورود حضور یافت . یاد آور میشود که آقای مهندس عسکری مدیر کل شهری و شوراهای استانداری بهمراه معاون خود جناب آقای اصغریان رستمی نیز با توجه به برنامه ریزی انجام شده در شهر طبقده حضور یافته و مسایل و مشکلات مردم را بررسی و شناسایی نمودند تا پس از جمع بندی و تصمیم سازی جهت برون رفت از آن ها در جلسه شورای اداری با حضور استاندار ارائه دهند و مسائل در زمان های تعیین شده و با راهکارهای مصوب، حل و رفع شود. ‎

 

سیدمحمود حسینی‌پور، مقام عالی دولت در مازندران، در تداوم سفرهای شهرستانی، صبح امروز، یکشنبه 24 دی ماه؛ در نوزدهمین سفر شهرستانی خود در راس هیاتی از معاونان استانداری، مدیران ستادی و استانی به شهرستان میاندورود سفر کرد.‎ ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران، در بدو ورود به میاندورود در نوزدهمین سفر شهرستانی، مورد استقبال امام جمعه و فرماندار قرار گرفت.

استاندار مازندران که با 60 مدیر استانی در میاندورود حضور یافت، در آغاز با حضور در گلزار شهدای سورک با آرمان های شهدای والامقام تجدید میثاق و به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام کرد.

حسینی پور در این سفر ضمن شرکت در مراسم افتتاح سالن ورزشی امام رضا ( علیه السلام ) شهر سورک و کلنگ زنی پایگاه اورژانس 115 در نشست با دهیاران و شوراهای اسلامی 47 روستا در شهر طبقده، به بررسی مسائل، مشکلات و امور توسعه ای این منطقه در بخش های مختلف خواهد پرداخت و با مردم؛ دیدار چهره به چهره و گفتگو خواهد داشت.

در این سفرهای شهرستانی، هر یک از مدیران با حضور در ۲ تا سه روستای این شهرستان، مسایل و مشکلات مردم و روستاها را بررسی و شناسایی می‌کنند و آنها را برای جمع بندی و تصمیم سازی جهت برون رفت از آن ها در جلسه شورای اداری با حضور استاندار ارائه می‌دهند تا   مسائل در زمان های تعیین شده و با راهکارهای مصوب، حل و رفع شود.

مصوبات این جلسات به دستگاه های متولی ابلاغ و پیگیری های لازم برای اجرای آن با جدیت صورت خواهد گرفت.

استاندار مازندران در این سفر همچنین با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و نخبگان دیدار خواهد کرد.

برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از جمله دیگر برنامه های مقام‌ عالی دولت در استان‌ در سفر به میاندورود است.

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید