امروز : 15 اردیبهشت 1403

پیام تبریک فرماندار مرکز مازندران بمناسبت عید سعید فطر و حلول ماه شوال

کد خبر : 138484 21 فروردین 1403
پ

محمدعلی نوبخت فرماندار شهرستان ساری با صدور پیامی حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به عموم مسلمانان علی الخصوص مردم شریف و ولایتمدار ساری تبریک و تهنیت گفت. ‎ ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت در پیامی حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به عموم مسلمانان علی الخصوص مردم مومن، شریف و ولایتمدار شهرستان ساری تبریک و تهنیت گفت.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبرِیآءِ وَ الْعَظَمَةِ، وَ اَهْلَ الْجُودِ وَ الْجَبَرُوتِ

عید سعید فطر؛ احیای تفکر الهی، تجلی فطرت های روشن، نجوای عروج مومنانه، عارفانه و عاشقانه ماه بندگی و مامن هستی بخش فیوضات باری تعالی و آوای خوشِ بندگی و خضوع بر آستان پرودگارِ حی قادر است.

این عید پرعظمت، با کرامت، برکت و سعادت آیینه ای پرطمطراق از یک ماه تضرع خالصانه و تجلی تهذیب نفس، دوری از گناه، خودسازی و خودنگری در راستای نیل به اهداف والای دینی، معرفتی و بصیرتی است.

این عید سعید، عید صیانت از وحدت امت اسلامی و آغازی بر جوانه زدن خصلت های ناب فردی و اعتلای آن در جهت طاعات و تبعیت از فرامین الهی، قرآن و منش و سیره پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) می باشد.

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات عموم شهروندان عزیز در ماه پرخیر، برکت و معنوی رمضان، عید سعید فطر، روز بالندگی نفس و روز فتح و پیروزی در جهاد اکبر و بازگشت دوباره به فطرت انسانی را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود(عج) و نایب برحقش مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) و مردم متدین، ولایتمدار و انقلابی شهرستان ساری تبریک عرض می نمایم و از درگاه خداوند قادر متعال سلامت، عزت، کرامت، صحت و عافیت همگان را مسألت می نمایم.

محمدعلی نوبخت

فرماندار شهرستان ساری

 

 

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها