امروز : 12 اردیبهشت 1403

فرماندار مرکز مازندران در مراسم افتتاح ۲۰۰۰ واحد مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان:

افتتاح ۵۳ پروژه بنیاد مسکن با اعتبار ۴۸ میلیاردتومان در طول دوسال گذشته در شهرستان ساری/ انجام عملیات خدمات رسانی آسفالت به بیش از ۱۰۰ روستا به طول ۱۱۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در شهرستان ساری انجام گرفته است/ دولت مردمی سیزدهم نسبت به انجام کامل تعهدات در طرح جهش تولید مسکن مصمم است و بی شک از تمام ظرفیت ها و امکانات برای تحقق این مهم به شکل مطلوب استفاده خواهد شد.

کد خبر : 138632 27 فروردین 1403
پ

مقام عالی دولت در مرکز مازندران با بیان اینکه رویکرد نظام اسلامی توسعه و عمران و آبادانی و محرومیت زدایی است، افزود: در دولت مردمی سیزدهم تاکنون در مرکز استان ۵۳ پروژه بنیاد مسکن با اعتبار ۴۸ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است. ‎

وی همچنین اظهار داشت: زیرسازی و آسفالت روستایی شهرستان ساری از آغاز کار دولت مردمی آیت‌الله رئیسی تا به امروز بیش از ۱۰۰ روستا به طول ۱۱۰ کیلومتر و به ارزش ۱۱۰ میلیارد تومان بوده است.

 

نوبخت فرماندار شهرستان ساری همچنین خاطرنشان کرد: در بخش مسکن روستایی نیز تاکنون اقدامات مطلوبی صورت گرفته است بگونه ای از جمله ۲۴۵۰ واحد برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند که ۱۹۵۸ واحد منجر به قرارداد گردید که در مرکز استان برای ۸۴۱ واحد منجر به صدور پایان کار گردیده است.

 

مقام عالی دولت در مرکز استان در ادامه عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را در این شهرستان مثبت ارزیابی کرد و افزود: با همت بنیاد مسکن تاکنون برای ۳۳۷ روستا در شهرستان ساری طرح تهیه گردیده که در بیش از ۱۷۰ روستا به مرحله اجرا رسیده است.

 

وی ایمان و امید آفرینی در جامعه را از دغدغه های مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) عنوان کرد و افزود: دولت مردمی سیزدهم نسبت به انجام کامل تعهدات در طرح جهش تولید مسکن مصمم است و بی شک از تمام ظرفیت ها و امکانات برای تحقق این مهم به شکل مطلوب استفاده خواهد شد.

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها