امروز : 15 اردیبهشت 1403

برگزاری جلسه ستاد اقامه نماز

برگزاری جلسه ستاد اقامه نماز

کد خبر : 139082 3 اردیبهشت 1403
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیمرغ، دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه، جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان به ریاست حجت الاسلام ابراهیمی مدیر ستاد اقامه نماز استان و لهراسب رحمتی بهمنانی فرماندار سیمرغ با حضور سایر اعضای ستاد در سالن جلسات فرمانداری سیمرغ در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، برگزار شد. ‎

در این جلسه حجت الاسلام ابراهیمی مطالبی را در خصوص اهمیت توسعه و ترویج فرهنگ نماز در بین قشر جوان بیان کرد و گفت: ما باید از ظرفیت خوب دستگاه های شهرستان سیمرغ در گسترش فرهنگ نماز جماعت در ادارات و مدارس شهرشتان بهره ببریم.

وی افزود: با توجه به پیام مقام معظم رهبری (مدظلله) به بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز که فرمودند:« مدارس را مزین کنید به نمازخوانی نوجوانان، این برترین تضمین برای سلامتی آینده جامعه است»، تمام تلاش خود را برای برپایی نماز جماعت باشکوه در مدارس تمام تلاش خود را انجام دهیم، ما می توانیم با همکاری حوزه های علمیه و با اعزام روحانیون جوان و باانگیزه به مدارس این امر مهم را به خوبی برگزار کنیم.

سپس رحمتی بهمنانی فرماندار شهرستان سیمرغ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و خوش آمدگویی، گزارشی از فعالیت های انجام شده ستاد اقامه نماز فرمانداری در سطح شهرستان سیمرغ را بیان کرد و گفت: رفع موانع موجود برای گسترش فرهنگ اقامه نماز به ویژه نماز جماعت در سطح جامعه و مدارس از مهمترین وظایف مسئولین است.

وی در ادامه آمادگی خود را جهت اجرای هر چه بهتر برنامه های ابلاغی ستاد اقامه نماز کشور در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نماز در سطح شهرستان سیمرغ اعلام کرد.

اشتراک گذاری
پیوند ها