امروز : 18 شهریور 1403

در آستانه برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری صورت پذیرفت

صدور اطلاعیه مشترک فرماندار و امام جمعه بابل در دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات

کد خبر : 141719 7 تیر 1403
پ

حجت الاسلام روحانی ،امام جمعه بابل و علی پیر فلک سرپرست فرمانداری ویژه این شهرستان در پیامی مشترک از مردم شهرستان برای مشارکت پرشور در انتخابات دعوت کردند... ‎

 

به گزارش مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بابل ، حجت الاسلام روحانی ،امام جمعه بابل و علی پیر فلک سرپرست فرمانداری ویژه این شهرستان در پیامی مشترک از مردم شهرستان برای مشارکت پرشور در انتخابات دعوت کردند.

در این پیام آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

انتخابات قوی نتیجه‌اش پیشرفت کشور است .«مقام معظم رهبری»

 

تاریخ انقلاب اسلامی گواه آن است که مردم انقلابی و شریف شهرستان بابل در تمامی صحنه های انقلاب نقش فعال و حضوری حماسی داشته‌اند.

از مشارکت در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم تا حضور در برابر فتنه‌گران داخلی و خارجی تمامی صحنه‌‌هایی بوده که مردم انقلابی بابل در پیروی از ولایت و دفاع از انقلاب با تمام وجود در آنها مشارکت داشته و فداکاری کرده‌اند.

اکنون و در آستانه انتخابات حساس هشتم تیر ماه ۱۴۰۳ نیز روشن است که مردم شهرستان شهید پرور بابل در ادامه حمایت از انقلاب و آرمان‌های امام را‌حل (ره) در عمل به تکلیف و در میثاق با رهبر معظم انقلاب و شهدای خدمت و در راس آن عزیزان ،شهید جمهور آیت الله رئیسی به پای صندوق‌های رأی می‌آیند و حماسه ای دیگر ثبت خواهند کرد.

اینجانبان با تقدیر از عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی  و نیروهای امنیتی در ایجاد فضای لازم برای انتخابات، از مردم انقلابی شهرستان بابل برای حضور در محل‌های رأی‌گیری دعوت کرده و امید آن داریم ان‌شاءالله با مشارکت پرشور و همت مردم بار دیگر شهرستان بابل در صدر مشارکت حماسی در انتخابات در استان و در رتبه‌های بالای مشارکت در کشور باشد.

اشتراک گذاری
پیوند ها