امروز : 18 شهریور 1403

علی پیر فلک،سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بابل و رئیس حوزه انتخابیه بابل اعلام کرد:

بیش از 42 درصد افراد واجد شرایط رای دادن در بابل در مرحله اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کردند

کد خبر : 141995 13 تیر 1403
پ

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بابل ،با تقدیر از مردم ولایی و انقلابی این شهرستان به جهت حضور حماسی و باشکوه در انتخابات ۸ تیر اعلام کرد: خوشبختانه شاهد برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران در این شهرستان با اقدامی هوشمندانه از سوی مردم بصیر و انقلابی بابل بودیم ... ‎

 

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بابل ، علی پیر فلک،سرپرست فرمانداری ویژه این شهرستان پس از پایان مرحله اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در بابل با تقدیر از مردم ولایی و انقلابی این شهرستان به جهت حضور حماسی و باشکوه در انتخابات ۸ تیر اعلام کرد: خوشبختانه شاهد برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران در این شهرستان با اقدامی هوشمندانه از سوی مردم بصیر و انقلابی بابل بودیم.

 وی عنوان داشت: همه گروه‌ها با درکی بالا در پای صندوق‌های رای حاضر شدند و نتیجه این حضور ، درصد مشارکت قابل توجه مردم شریف شهرستان بابل نسبت به سایر شهرستان‌های استان در انتخابات ۸ تیر بود.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بابل ابراز کرد: در این شهرستان قریب ۴۰۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن بودند که بیش از ۱۶۹ هزار نفر در انتخابات حضور پیدا کردند که بیش از ۴۲ درصد رای دهندگان شهرستان را شامل می‌شود.

پیر فلک عنوان داشت: با توجه به شرایط جوی چند روز اخیر و وقوع ۳ مرحله سیل در مناطق بالا دست شهرستان که قریب به ۵۰ درصد جمعیت شهرستان را شامل می‌شود و علی رغم قطعی آب و برق در اثر سیل اخیر ، مردم شهرستان بابل ثابت کردند که همیشه در صحنه حاضر بوده و در سرنوشت خود تاثیرگذار خواهند بود.

ایشان در ادامه  از همه آحاد مردم شهرستان اعم از خانواده‌های معظم شهدا،ایثارگران،مردم انقلابی و ولایی و همه اقشار و صنوف این شهرستان و همچنین عوامل اجرایی،نظارت،بازرسی،امنیتی،نظامی و انتظامی  کارکنان فرمانداری و بخشداری‌های تابعه شهرستان بابل به جهت حضور و اجرای بهینه در مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

وی در پایان اعلام داشت نتیجه انتخابات در این شهرستان به شرح ذیل می‌باشد:

۱.آقای سعید جلیلی با ۸۵۷۴۲ رای ( ۵۱ درصد آرا )

۲. آقای مسعود پزشکیان ۵۴۲۸۳ رای

۳. آقای محمد باقر قالیباف ۱۹۲۰۸ رای

۴. آقای مصطفی پورمحمدی ۱۳۳۲ رای

اشتراک گذاری
پیوند ها