امروز : 18 شهریور 1403

فرماندار ویژه شهرستان بابل مطرح کرد

مشارکت پنجاه و یک و نیم درصدی مردم بابل در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

کد خبر : 142255 17 تیر 1403
پ

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بابل اعلام کرد: پنجاه و یک و نیم درصد مردم واجد شرایط رای دادن این شهرستان در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پای صندوقهای اخذ رای حضور پیدا کردند... ‎

 

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بابل، علی پیر فلک، سرپرست فرمانداری ویژه این شهرستان با تقدیر از مردم ولایی و انقلابی شهرستان به جهت حضور حماسی و باشکوه در دومین مرحله انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان بابل ، اعلام کرد: خوشبختانه در این مرحله شاهد حضور  ۵۱ و نیم درصد از واجدین شرایط و مردم انقلابی شهرستان بابل در پای صندوق‌های اخذ رای بودیم .

وی با تقدیر از حضور حداکثری و پرشور و حماسی همه گروه‌ها که با درکی بالا در پای صندوق‌های رای حاضر شدند ، میزان بالای مشارکت مردم بابل را  در انتخابات ۱۵ تیر مهر تاییدی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

فرماندار بابل ابراز کرد: در این شهرستان قریب ۴۰۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن بودند که قریب به ۲۰۷هزار نفر در انتخابات حضور پیدا کردند.

پیر فلک از همه آحاد مردم شهرستان اعم از خانواده‌های معظم شهدا،ایثارگران،مردم انقلابی و ولایی و همه اقشار و صنوف این شهرستان و همچنین عوامل اجرایی،نظارت،بازرسی،امنیتی،نظامی و انتظامی  کارکنان فرمانداری و بخشداری‌های تابعه شهرستان بابل به جهت حضور و اجرای بهینه دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

وی در پایان اعلام داشت نتیجه انتخابات در این شهرستان به شرح ذیل می‌باشد:

۱. آقای سعید جلیلی ۱۰۸۸۰۲ رای

۲. آقای مسعود پزشکیان ۹۳۲۶۲ رای

اشتراک گذاری
پیوند ها