امروز : 27 مهر 1403

فرماندار بابلسر در پیامی از حضور آگاهانه مردم در انتخابات تقدیر کرد

کد خبر : 142336 20 تیر 1403
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر مجتبی قلی پور باقری فرماندار شهرستان بابلسر در پیامی از حضور پرشور مردم در‌ چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری تقدیر کرد. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر مجتبی قلی پور باقری فرماندار شهرستان بابلسر در پیامی از حضور پرشور مردم در‌ چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری تقدیر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

 حضور حماسی، ارزشمند و باشکوه شما مردم عزیز و بزرگوار در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نشان از آگاهی والا و ژرفای نگرش مردم برای اعتلا و سرافرازی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان دارد که در لبیک به ندای رهبر حکیم انقلاب "دوستان را خوشحال و دشمنان را ناامید" کردید. قطعاً برنده اصلی این انتخابات، شما مردم بصیر و زمان‌شناس هستید که به رغم توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان، ثابت کردید که نظام اسلامی برخاسته از اراده ملت، همچنان در مسیر شکوفایی و بالندگی است. اینجانب ضمن تبریک به منتخب ملت، جناب آقای مسعود پزشکیان، لازم می‌دانیم از کلیه عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی، نیروهای انتظامی و امنیتی، معتمدان و اقشار مختلف مردم در هیات‌های اجرایی و تمام کسانی که برای برگزاری این انتخابات در کمال سلامت، امنیت و آرامش کوشیدند، قدردانی نمایم. اکنون که رقابت‌‏های انتخاباتی پایان رسیده، امیدوارم فصل جدیدی از تعامل و همدلی در کشور برای ساختن ایرانی قوی و آباد آغاز شود و بیش از پیش شاهد پیشرفت و آبادانی کشور و عزت و اعتلای ایران اسلامی باشیم.

مجتبی قلی پور باقری

 

اشتراک گذاری
پیوند ها