امروز : 27 مهر 1403

با کمک ۱۳۰ میلیارد تومانی خیری در بابل در راستای تقویت ناوگان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بابل صورت پذیرفت

خرید و نوسازی ۲۵ دستگاه آمبولانس و موتور لانس برای ناوگان اورژانس بابل توسط یک خیّر نیک اندیش

کد خبر : 142447 24 تیر 1403
پ

با کمک ۱۳۰ میلیارد تومانی خیری در بابل ، خرید و نوسازی ۲۵ دستگاه آمبولانس و موتور لانس برای تقویت ناوگان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بابل صورت پذیرفت... ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل به ریاست علی پیر فلک سرپرست فرمانداری ویژه این شهرستان و با حضور روحانی امام جمعه بابل ، رمضانی رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بابل ، بزرگی عضو مجمع خیرین این شهرستان و خیر حوزه بهداشت و درمان ، جلسه‌ای با هدف تقویت ناوگان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بابل در دفتر فرماندار این شهرستان تشکیل شد و در پایان خیر حوزه سلامت بهداشت و درمان حاضر در این جلسه مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان بابت تقویت ناوگان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بابل اعلام آمادگی نمود.

 علی پیرفلک سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بابل گفت: در حوزه سلامت و درمان گاها به دلیل گستردگی کار ، برخی کم و کاستی‌ها مشهود است ، در راستای رفع این کاستی ها میزبان نماینده یک خیّر بزرگ و نیک اندیش در شهرستان بابل بودیم که با اهدای ۱۰ دستگاه آمبولانس فوق مدرن به همراه تمامی تجهیزات به سازمان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بابل در تقویت اورژانس شهرستان گامی بزرگ برداشته شد.

وی افزود : در کنار اهدای این ۱۰ دستگاه آمبولانس، این خیّر عزیز در نظر دارد هزینه خرید ۵ عدد موتور لانس و تعمیر و تجهیز ۱۰ آمبولانس فعال در ناوگان اورژانس که دارای اشکالات فنی هستند را متقبل شود.

فرماندار بابل با اشاره به ارزش ۱۳۰۰ میلیارد ریالی این اقدام خیرخواهانه ، افزود : سرجمع خرید خودروهای فوق مدرن آمبولانس و موتور لانس ، تعمیر و تجهیز خودروهای کارکرده در ناوگان چیزی حدود ۱۲۰ الی ۱۳۰ میلیارد تومان میباشد که می‌تواند سبب تحولی چشمگیر در امر خدمات رسانی در حوزه درمانی شود .

این مقام مسئول در ادامه گفت: همچنین جا دارد بصورت مداوم شاهد تکرار چنین اقدامات خیرخواهانه‌ای در تمامی حوزه‌ها علی الخصوص در بخش درمان باشیم ، چرا که حوزه درمان با سلامت شهروندان سر و کار دارد و از اهمیت بالایی برخوردار است.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها