امروز : 18 شهریور 1403

پیام تسلیت رحمتی بهمنانی فرماندار و حجت الاسلام خانلری امام جمعه سیمرغ بمناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

پیام تسلیت رحمتی بهمنانی فرماندار و حجت الاسلام خانلری امام جمعه سیمرغ بمناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

کد خبر : 142510 25 تیر 1403
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیمرغ، لهراسب رحمتی بهمنانی‌فرماندار‌سیمرغ و حجت الاسلام خانلری امام جمعه شهرستان سیمرغ طی پیامی مشترک فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به مردم مومن و خداجوی شهرستان سیمرغ تسلیت گفتند. در متن کامل این پیام آمده است: ‎

«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ» اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ و عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

قیام حضرت امام حسین(ع) در راستای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و ایستادگی در مقابل ظلم و استبداد بود که به ما درس ایمان، آزادگی و ایثار می آموزد.

قیام عاشورا چنان در عمق دل‌ها اثر بخش بوده است که همه ساله دهه محرم و به ویژه روز عاشورا، اوج عشق و اخلاص نسبت به معلم حریت و اسوه جهاد و شهادت، حسین بن علی (ع) است و در این میان جوانان حضوری چشمگیر داشته و بیشترین تاثیر را می‌پذیرند.

محرم یادآور بزرگ ترین حماسه ظلم ستیزی، ایثار و آزادگی در تاریخ بشری است.

تاسوعا و عاشورا نقطه اوج عشق و فداکاری است.

اینجانبان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و سالروز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش را به تمامی شیعیان، محبان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و مردم متدین و ولایتمدار شهرستان سیمـــرغ تسلیت و تعزیت عرض می نمائیم. امید آنکه همگان رهرو راستین سید و سالار شهیدان باشیم.

اشتراک گذاری
پیوند ها