امروز : 18 شهریور 1403

استاندار مازندران در دیدار با نیما و نوشاد عالمیان:

گره گشایی از مشکلات قهرمانان ورزشی از دغدغه های جدی ماست / نیما و نوشاد عالمیان افتخار ورزش ایران هستند

کد خبر : 142577 28 تیر 1403
پ

استاندار مازندران در مراسم بدرقه قهرمانان بابلی اعزامی به المپیک پاریس اظهار داشت: نیما و نوشاد عالمیان 2 برادر بابلی که هر دو سهمیه ایران در رشته تنیس روی میز مردان المپیک پاریس را به خود اختصاص داده اند، افتخار ورزش ایران هستند. .. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل عصر دیروز چهارشنبه ۲۷ تیرماه ۱۴۰۳ با حضور یوسف نوری استاندار مازندران ، علی پیر فلک ، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بابل و رجبی مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران  قهرمانان المپیکی تنیس روی میز شهرستان بابل «نوشاد و نیما عالمیان»  برای رفتن به کشور فرانسه بدرقه شدند. در این مراسم حواله ۲ میلیارد ریالی توسط استاندار مازندران تقدیم  این عزیزان شد.

یوسف نوری با حضور در منزل نیما و نوشاد عالمیان در بابل ضمن تاکید بر لزوم حمایت از این قهرمانان، گفت: این 2 برادر در رشته تنیس رکوردهای خوبی ثبت کرده اند که شایسته قدرشناسی است.

وی، اظهار داشت: این دو ورزشکار بابلی برای سومین بار است که به المپیک راه یافتند که با توجه به رقابت سنگین این رشته ورزشی در آسیا کار ارزشمندی انجام دادند.

وی با اشاره به این که برادران عالمیان جمعه هفته جاری برای برگزاری بازی های المپیک راهی پاریس می شوند، ابراز امیدواری کرد: شاهد درخشش این ورزشکاران نامی در عرصه المپیک باشیم.

استاندار مازندران بر لزوم حمایت شغلی از قهرمانان ورزشی از جمله این عزیزان، اظهار کرد: گره گشایی از مشکلات این ورزشکاران از دغدغه های جدی مسئولان اجرایی استان محسوب می شود.

نوری افزود: باید در استان زمینه ای فراهم شود که این نخبگان ورزشی دانش خود را به نوجوانان انتقال دهند تا سیر تکاملی افتخارآفرینی در ماندران تداوم داشته باشد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها