امروز : 18 شهریور 1403

🔹برگزاری جلسه شورای مناسبت‌های دفاع مقدس و یادمان شهدای گمنام در فرمانداری شهرستان گلوگاه

کد خبر : 142773 3 مرداد 1403
پ

🔹جلسه شورای مناسبتهای دفاع مقدس و یادمان شهدای گمنام، بعدازظهر سه شنبه مورخه ۱۴۰۳/۵/۲ با حضور دکتر داودی فرماندار، سرهنگ سلامی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و هیأت همراه و همچنین اعضای شهرستانی این شورا در فرمانداری گلوگاه برگزار گردید. ‎

🔹دکتر داودی در اجرای این مراسم در سخنانی اظهار داشت؛ در دوران دفاع مقدس، دشمن آمده بود تا هویت دینی و اسلامی ما را بگیرد اما شهدا با تقدیم گرانبهاترین سرمایه، یعنی جان خود، مانع نیّت شوم دشمنان شدند، بنابراین بر ما و نسل جوان ماست تا قدردان این کار بزرگ باشیم.

🔹️دکتر داودی در ادامه با توجه به پیشِ رو بودن رویداد مهم برگزاری کنگره ۱۴۵۰۰ شهید استان، ضرورت همراهی و همکاری همه جانبه همه مسئولان و ایثارگران شهرستان در این امر را خواستار گردید.

🔹برگزاری یادواره شهرستانی شهدا، تهیه کتاب بنام شهدای شهرستان، تهیه کتابچه شهدای ورزشکار، بهره مندی از ظرفیت بانوان عرصه ایثار و شهادت، ثبت فعالیت های فرهنگی در سامانه دفاع مقدس و همکاری مسئولین کلیه ادارات جهت تکمیل گلزار شهید گمنام سایت اداری از جمله موضوعات مطروحه از جانب سردار سلامی در این جلسه بوده است.

┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅

📞روابط عمومی فرمانداری شهرستان گلوگاه

اشتراک گذاری
پیوند ها