امروز : 18 شهریور 1403

نشست مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار سیمرغ با حضور رحمتی بهمنانی فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین بخش سیمرغ برگزار شد.

نشست مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار سیمرغ با حضور رحمتی بهمنانی فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین بخش سیمرغ برگزار شد.

کد خبر : 142847 2 مرداد 1403
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیمرغ، سه شنبه دوم مرداد ماه لهراسب‌رحمتی‌بهمنانی‌فرماندار‌سیمرغ به اتفاق حجت الاسلام خانلری امام جمعه در مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان که در تالار ضیافت به همت آموزش و پرورش شهرستان برگزار شده بود شرکت کرد. ‎

 

رحمتی بهمنانی نماینده عالی دولت در شهرستان سیمرغ در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های رئیس آموزش و پرورش منطقه در جذب مشارکت خیرین مدرسه ساز به نقش کلیدی برگزاری جشنواره خیرین در توسعه فرهنگ خیری تاکید نمود و گفت: برگزاری چنین جشنواره هایی این نکته را به خیرین منتقل می کند که دولت، مردم و مخصوصا دانش آموزان سپاسگزار نیک اندیشان خواهند بود.همچنین آشنایی دانش آموزان با خیرین در سطح مدرارس خیری موجب ایجاد الگویی از گذشت، ایثار و انفاق در نسل آینده خواهد شد.

فرماندار شهرستان سیمرغ هم چنین با اشاره بر راهکارهای گسترش فضاهای آموزشی بیان کرد: همیاری و مساعدت مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در توسعه و رشد زیرساختها و فضاهای آموزشی نقش کلیدی دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه در ادامه به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار اشاره کرد و ادامه داد: هدف ازبرگزاری این جشنواره، تکریم خیرین، گسترش مشارکت‌های مردمی ، گسترش فرهنگ نیکوکاری و فرهنگ سازی و ایجاد انگیزه برای مشارکت بیشتر خیرین در امر مقدس مدرسه سازی است.

اشتراک گذاری
پیوند ها