امروز : 1 آبان 1403

پیام فرماندار بابلسر در پی شهادت رهبر حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت

کد خبر : 145368 8 مهر 1403
پ

مجتبی قلی پور باقری فرماندار شهرستان بابلسر در پیامی ضمن تسلیت شهادت رهبر مجاهد حزب الله لبنان- سیدحسن نصرالله- گفت: به لطف الهی، مقاومت مستحکم‌تر از قبل خواهد شد و آرمان آزادی پویاتر و درخشنده‌تر از همیشه در اندیشه آزادگان جهان ماندگار خواهد ماند. ‎

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلً

شهادت عالم نستوه ، مجاهد خستگی ناپذیر، سید مقاومت، سلاله پاک حضرت زهرا (سلام الله علیها )، بزرگ مرد جبهه‌ مقاومت، اسوه ولایت مداری،سید حسن نصرالله موجب غم و اندوه فراوان بین ملت های آزاده جهان شد.

امروز رژیم صهیونسیتی با حمایت های مادی و نظامی آمریکای غاصب، جنایت های خود را به اوج رساند و باعث شهادت رهبر حزب الله لبنان و شمار زیادی از فرماندهان جبهه مقاومت شد.

ایمان داریم که شهادت بهترین توفیقی است که نصیب این شهدا شد و تنها شهادت می توانست پاسخ سالها جهاد و مقاومت این شهدای گرانقدر را بدهد اما راه این شهدا ادامه دار خواهد بود.

بی تردید راه این شهید بزرگوار در مقابله با این رژیم منحوس ادامه خواهد داشت و به لطف الهی، مقاومت مستحکم‌تر از قبل خواهد شد و آرمان آزادی پویاتر و درخشنده‌تر از همیشه در اندیشه آزادگان جهان ماندگار خواهد ماند و راه این مجاهد فی سبیل‌الله و جبهه مقاومت از این پس قدرتمند تر و با عزمی راسخ تر ادامه خواهد داشت.

در پایان، اینجانب عروج آن شهید عزیز و سید مقاومت و مجاهد خستگی‌ناپذیر، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان مقاومت از جمله سردار عباس نیلفروشان را به ساحت مقدس صاحب الزمان (عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدّ ظله العالی)، جهان اسلام، جبهه مقاومت، ملّت شریف ایران و لبنان تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای ایشان مغفرت و علو درجات مسئلت می‌نمایم.

مجتبی قلی پور باقری-فرماندار شهرستان بابلسر

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها