امروز : 1 آبان 1403

مجتبی قلی پور باقری فرماندار بابلسرطی پیامی، فرا رسیدن هفته فراجا را تبریک گفت.

کد خبر : 145656 14 مهر 1403
پ

فرماندار بابلسر :پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند ‎

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته فراجا نیز فرصت ارزشمندی برای قدردانی از تلاشگران مقتدر نیروی انتظامی است که خاضعانه در حراست و حفاظت از امنیت کشور و مردم و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، پیشگام می باشند.

نیروی فراجا که اقتدار، عزت، اخلاق مداری و همراهی با مردم را سرلوحه کارهای خود قرار داده است امروز به عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران با بهره مندی از ظرفیت بالای سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، نقش بارزی در برقراری نظم، آرامش و امنیت در شهرها، روستاها و مرزهای کشور ایفا می نماید.

بدون شک، پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت، فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه همه این عزیزان واقعیت پیدا می‌کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جان برکف عرصه نظم و امنیت، فرا رسیدن هفته فراجا را به همه فرماندهان و کارکنان و سربازان غیور انتظامی در رده های مختلف شهرستان و خانوادهای ایشان تبریک عرض نموده و با تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه این نیرو، توفیقات روز افزون همه عزیزان را در راه انجام وظایف و رسالت های محوله، از درگاه ایزد منان مسالت دارم.‌

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها