نخستین کارگروه سلامت و امنیت مواد غذایی
نخستین کارگروه سلامت و امنیت مواد غذایی
کد خبر : 169006
28 اردیبهشت 1405
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیمرغ ؛ به مناسبت هفته سلامت و پیش رو بودن عید قربان و در راستای بهبود وضعیت بهداشت ، اولین جلسه کارگروه سلامت و امنیت مواد غذایی شهرستان در سال جاری در تاریخ ۲۸ / ۰۲ / ۱۴۰۵ در محل فرمانداری برگذار گردید ، در این جلسه ضمن بررسی مصوبات جلسات پیشین به بررسی وضعیت زباله های شهرستان و اقدامات پیش رو برای عید قربان پرداخته شد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید .