دیدار مهندس محمودی با مدیر کل راه آهن استان مازندران
✍️ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گلوگاه؛مهندس محمودی فرماندار با مدیر کل راه آهن در یک فضای صمیمی دیدار و گفتوگو کردند.
🔻در این دیدار مهندس محمودی فرماندار محترم شهرستان گلوگاه با اشاره به شرایط و نیازهای این شهرستان، مهمترین مطالبات حوزه راه آهن را تشریح کرد و بر ضرورت مسیر دسترسی به شرکت ساوانا و شرکت مهدشت گلوگاه و کشاورزان تأکید کردند.
🔻نماینده عالی دولت در شهرستان گلوگاه با بیان اینکه همافزایی و همکاری متقابل، شرایطی را فراهم می کند که خدمات ریلی شهرستان گلوگاه پاسخگوی نیاز مسافران و زائران بوده و موجب رضایتمندی مردم گردد.
🔹در ادامه مدیر کل راه آهن استان، ضمن قدردانی از پیگیری و همراهی فرماندارمحترم ، راه آهن را یک ارگان خدمت رسان برشمرد و افزود : راه آهن به دلیل سطح ایمنی برتر در جابجایی مسافر و اقتصادی بودن در حمل و نقل بار به عنوان یک ارگان خدمات رسان در سطح جامعه شناخته شده است.و برنامه ریزیهای لازم در جهت رفع مشکلات شهرستان انجامشده است.
🗓 سه شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۵
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
📞روابط عمومی فرمانداری شهرستان گلوگاه