باحضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران و سرپرست فرمانداری شهرستان نور جلسه تنظیم بازار شهرستان برگزار شد
چهارشنبه ۳۰اردیبهشت۱۴۰۵ باحضور"دکتر تولایی" معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران،"محمدهادی رجایی" سرپرست فرمانداری شهرستان نور، معاونت عمرانی فرمانداری و اعضای جلسه، ستاد تنظیم بازار شهرستان نور با هدف رصد وضعیت عرضه و تقاضا، کنترل قیمتها و تأمین کالاهای اساسی در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابطعمومی فرمانداری شهرستان نور، چهارشنبه ۳۰اردیبهشت۱۴۰۵ باحضور"دکتر تولایی" معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران،"محمدهادی رجایی" سرپرست فرمانداری شهرستان نور، معاونت عمرانی فرمانداری و اعضای جلسه، ستاد تنظیم بازار شهرستان نور با هدف رصد وضعیت عرضه و تقاضا، کنترل قیمتها و تأمین کالاهای اساسی در محل فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه، ضمن بررسی چالشهای موجود در زنجیره تأمین و توزیع کالاهای اساسی، بر ضرورت تعامل دستگاههای اجرایی برای جلوگیری از نوسانات غیرمنطقی قیمتها و مقابله با تخلفات احتمالی تأکید شد. همچنین مقرر گردید با تداوم گشتهای نظارتی مشترک، ضمن حمایت از حقوق مصرفکنندگان، شرایط دسترسی آسان مردم به اقلام مورد نیاز فراهم گردد.