پیام تبریک سرپرست فرمانداری مرکز مازندران به مناسبت عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت؛
در قسمتی از این پیام آمده است؛ اینجانب، حلول عید سعید قربان و آغاز دهه مبارک امامت و ولایت را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، به مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت الله العظمی امام سید مجتبی خامنهای (مدظله العالی) و به عموم مردم شریف، متدین و انقلابی شهرستان ساری، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض مینمایم.
بسم الله الرحمن الرحیم
عید قربان، جلوهگاه بندگی و تجلیگاه تسلیم محض در برابر اراده حق، از راه میرسد تا دلها را با نور اخلاص صیقل دهد و جانها را از زنگار تعلقهای دنیوی پاک گرداند.
این عید فرخنده، آغازی است بر دههای که در آن، پرچم هدایت از خیمهگاه «ذبح عظیم» به قلّه رفیع «غدیر خم» برافراشته میشود و امت اسلامی را به تمسک، به ثقلین و تبعیت از امامت و ولایت، فرا میخواند. عید قربان، درس بزرگ، فدا شدن برای خدا و دست شستن از غیر اوست؛ درسی که ابراهیمِ خلیل(ع) آن را برای همیشه در تاریخ ثبت کرد و بار دیگر در این عصر و زمان، امام شهید ما با نثار خون پاک و مطهرش، جلوهای دیگر به آن بخشید.
اینجانب، حلول عید سعید قربان و آغاز دهه مبارک امامت و ولایت را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، به مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت الله العظمی امام سید مجتبی خامنهای (مدظله العالی) و به عموم مردم شریف، متدین و انقلابی شهرستان ساری، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض مینمایم.
از حضرت احدیت مسألت دارم که توفیق بهرهمندی از فیوضات این ایام پربرکت را به همگان ارزانی دارد و ما را در مسیر خدمت و پیروی از سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ثابتقدم بدارد.
بهروز اسکندرنیا
سرپرست فرمانداری شهرستان ساری