سرپرست فرمانداری نور از نیروها و پرسنل فراجا و پلیس راهور شهرستان قدردانی کرد
کد خبر : 169326
9 خرداد 1405
"محمدهادی رجایی" سرپرست فرمانداری این شهرستان با قدردانی از نیروها و پرسنل فراجا و پلیس راهور، برای ملت بزرگ ایران آرزوی موفقیت و پیروزی کرد و ابراز امیدواری نمود این ایام با پیروزی ملت ایران به پایان برسد.
به گزارش روابطعمومی فرمانداری شهرستان نور، "محمدهادی رجایی" سرپرست فرمانداری این شهرستان با قدردانی از نیروها و پرسنل فراجا و پلیس راهور، برای ملت بزرگ ایران آرزوی موفقیت و پیروزی کرد و ابراز امیدواری نمود این ایام با پیروزی ملت ایران به پایان برسد.