پیگیری اجرای پروژه زیرگذر چایباغ با حضور استاندار مازندران و فرماندار سوادکوه شمالی
پیگیری اجرای پروژه زیرگذر چایباغ با حضور استاندار مازندران و فرماندار سوادکوه شمالی
پیگیری اجرای پروژه زیرگذر چایباغ با حضور استاندار مازندران و فرماندار سوادکوه شمالی
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سوادکوه شمالی: جلسه هماهنگی و پیگیری اجرای پروژه زیرگذر چایباغ با حضور دکتر یونسی، استاندار مازندران، سرکار خانم دکتر قائیپاشا، فرماندار سوادکوه شمالی و مدیران کل دستگاههای اجرایی مرتبط، در استانداری مازندران برگزار شد.
این پروژه که نقش کلیدی در تسهیل عبور و مرور و ارتقای ایمنی برای ساکنین روستاهای چایباغ و اندارگلی دارد، مورد بررسی ویژه قرار گرفت.
استاندار مازندران با تأکید بر اهمیت این زیرگذر برای مردم منطقه، دستور تسریع در روند اجرایی آن را صادر کرد تا هرچه سریعتر شاهد بهرهبرداری از مزایای آن باشیم.
اجرای این پروژه نقش مهمی در تسهیل عبور و مرور، ارتقای ایمنی ترافیکی و کاهش مشکلات تردد شهروندان خواهد داشت.