دیدار مدیر کل ثبت احوال استان مازندران با فرماندار سیمرغ
دیدار مدیر کل ثبت احوال استان مازندران با فرماندار سیمرغ
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیمرغ، صبح امروز یکشنبه دهم خرداد ماه دکتر افضلی مدیر کل ثبت احوال استان مازندران به اتفاق همکاران و طالبی رئیس ثبت احوال سیمرغ با حضور در فرمانداری سیمرغ از رجبعلیوهابیخنکداری فرماندار سیمرغ دیدار و گفتگو کرد. وهابی خنکداری فرماندار سیمرغ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و خوش آمد گویی به افضلی مدیر کل ثبت احوال استان مازندران با اشاره به ضرورت ثبت وقایع حیاتی در شهرستان سیمرغ، بر لزوم سرعت بخشی و ایجاد تسهیل در ارائه خدمات نظیر صدور شناسنامه و کارت ملی تاکید کرد و خدمترسانی مطلوب، تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب به مردم را از مهمترین وظایف مجموعه ثبت احوال دانست و خواستار توجه بیشتر به رفع مشکلات و نیازهای مردم در این حوزه شد. مدیرکل ثبت احوال استان مازندران نیز در این دیدار، ضمن قدردانی از فرماندار سیمرغ، ثبت احوال را از دستگاههای مهم و اثرگذار در ارائه خدمات به شهروندان دانست و اظهار داشت: دقت، سرعت و تسهیل در ارائه خدمات باید همواره مورد توجه باشد تا رضایتمندی مردم بیش از پیش فراهم شود.