امروز : 3 تیر 1405

دیدار مدیر کل ثبت احوال استان مازندران با فرماندار سیمرغ

دیدار مدیر کل ثبت احوال استان مازندران با فرماندار سیمرغ

کد خبر : 169461 10 خرداد 1405
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیمرغ، صبح امروز یکشنبه دهم خرداد ماه دکتر افضلی مدیر کل ثبت احوال استان مازندران به اتفاق همکاران و طالبی رئیس ثبت احوال سیمرغ با حضور در فرمانداری سیمرغ از رجبعلی‌وهابی‌خنکداری فرماندار سیمرغ دیدار و گفتگو کرد. وهابی خنکداری فرماندار سیمرغ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و خوش آمد گویی به افضلی مدیر کل ثبت احوال استان مازندران با اشاره به ضرورت ثبت وقایع حیاتی در شهرستان سیمرغ، بر لزوم سرعت بخشی و ایجاد تسهیل در ارائه خدمات نظیر صدور شناسنامه و کارت ملی تاکید کرد و خدمت‌رسانی مطلوب، تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب به مردم را از مهم‌ترین وظایف مجموعه ثبت احوال دانست و خواستار توجه بیشتر به رفع مشکلات و نیازهای مردم در این حوزه شد. مدیرکل ثبت احوال استان مازندران نیز در این دیدار، ضمن قدردانی از فرماندار سیمرغ، ثبت احوال را از دستگاه‌های مهم و اثرگذار در ارائه خدمات به شهروندان دانست و اظهار داشت: دقت، سرعت و تسهیل در ارائه خدمات باید همواره مورد توجه باشد تا رضایتمندی مردم بیش از پیش فراهم شود. ‎

اشتراک گذاری
پیوند ها