امروز : 3 تیر 1405

جلسه شورای فرهنگ ترافیک شهرستان به ریاست فرماندار سیمرغ برگزار شد

جلسه شورای فرهنگ ترافیک شهرستان به ریاست فرماندار سیمرغ برگزار شد

کد خبر : 169465 10 خرداد 1405
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان شهرستان سیمرغ، یکشنبه دهم خرداد ماه جلسه شورای ترافیک شهرستان سیمرغ به ریاست رجبعلی‌وهابی‌خنکداری‌فرماندار‌سیمرغ با حضور مهدوی بخشدار مرکزی، هلالی معاون هماهنگی امور مجتمع اداری، رضایی بخشدار تالارپی، کریمیان شهردار و اعضای این شورا با هدف بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی و حمل و نقل جاده ای و ارائه راهکارهای اجرایی لازم در سالن جلسات فرمانداری سیمرغ برگزار شد. در این جلسه پیرامون مسائل و مشکلات ترافیکی در حوزه درون و برون شهری از جمله بررسی طرح های ساماندهی، لزوم و عدم لزوم برخی سرعت گیرهای سطح شهر تصمیماتی اتخاذ و مقرر گردید: دستگاههای متولی بویژه شهرداری و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه و راهنمایی و رانندگی و سایر اعضا اهتمام جدی در راستای اجرای مصوبات و رفع مسائل و مشکلات ترافیکی شهرستان داشته باشند. ‎

اشتراک گذاری
پیوند ها