در جلسه شورای معاونین و بخشداران ششگانه شهرستان ساری مطرح شد
دکتر اسکندرنیا: هیچ مسئلهای در شهرستان ساری نباید بدون پیگیری و پاسخ باقی بماند
سرپرست فرمانداری شهرستان ساری در جلسه شورای معاونین و بخشداران ششگانه شهرستان، با تأکید بر ضرورت پیگیری مستمر مطالبات مردمی، گفت: رضایتمندی مردم باید محور همه تصمیمات و اقدامات اجرایی باشد و هیچ مسئلهای در شهرستان ساری نباید بدون پیگیری و پاسخ باقی بماند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، جلسه شورای معاونین فرمانداری و بخشداران ششگانه شهرستان به ریاست دکتر اسکندرنیا سرپرست فرمانداری مرکز استان برگزار شد.
دکتر اسکندرنیا در این نشست با تأکید بر ضرورت تسریع در رسیدگی به مطالبات مردمی اظهار داشت: همه مدیران و بخشداران موظف هستند با حضور میدانی، رویکرد مسئلهمحور و پیگیری مستمر، مشکلات و مطالبات مردم را تا حصول نتیجه دنبال کنند و هیچ مسئلهای در شهرستان ساری بدون پیگیری و پاسخ باقی نماند.
وی با اشاره به اهمیت تعامل، هماهنگی و همافزایی میان دستگاههای اجرایی افزود: رضایتمندی مردم باید محور همه تصمیمات و اقدامات اجرایی باشد و مدیران با پیگیری مستمر امور، زمینه تسریع در اجرای پروژهها و رفع مشکلات موجود را فراهم کنند.
سرپرست فرمانداری شهرستان ساری همچنین با قدردانی از حمایتها و رهنمودهای دکتر یونسی استاندار مازندران و حضرت آیتالله محمدیلائینی نماینده ولیفقیه در مازندران و امام جمعه ساری تصریح کرد: حمایتهای مؤثر استاندار مازندران و هدایتهای ارزشمند نماینده ولیفقیه در استان، پشتوانهای مهم برای پیشبرد برنامههای توسعهای، تقویت همدلی و ارتقای سطح خدمترسانی به مردم به شمار میرود.
در ادامه این جلسه، معاونین فرمانداری و بخشداران ششگانه شهرستان ساری گزارشی از اقدامات انجامشده، آخرین وضعیت پروژههای عمرانی، مسائل و چالشهای موجود و برنامههای پیشرو ارائه کردند و راهکارهای لازم برای تسریع در اجرای برنامههای اولویتدار شهرستان مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.