عید غدیر مبارک
پیام مسلم قبادیان فرماندار شهرستان رامسر به مناسبت عید غدیر
عید غدیر تنها یک جشن مذهبی نیست، بلکه تجدید میثاق با اصول بنیادین ایمان است
پیام مسلم قبادیان فرماندار شهرستان رامسر به مناسبت عید غدیرصادر شد:
عید غدیر خم، روزی است که در آن، حقیقتِ ولایت و مأموریتِ الهی در برابر جهانیان اعلام گردید؛ روزی که پیامبر اکرم (صلیالله علیه و آله) با تبیین جایگاه امیرالمؤمنین (ع)، الگویی از حکمرانیِ حقمحور، عدالتمدار و مردمدار را برای بشریت ترسیم نمود.
عید غدیر تنها یک جشن مذهبی نیست، بلکه تجدید میثاق با اصول بنیادین ایمان و التزام به ارزشهای عدالتخواهی است. امام علی (ع) در مقام رهبری، به ما آموختند که قدرت، وسیلهای برای خدمت به محرومان و ابزاری برای برپایی حق است؛ همانگونه که ایشان همواره در میان مردم بود و صدای ناتوانان را در برابر زورگویان میشنید.
ما در نهاد حاکمیتی، با تکیه بر آموزههای مدیریتِ علیگونه و با الگوبرداری از منشِ حقطلبانه ایشان، بر خود واجب میدانیم که در مسیر خدمت به مردم، عدالت را سرلوحه کار و صیانت از حقوق شهروندان را وظیفه اصلی خود بدانیم. هدف ما در این مسیر، تحقق عدالت اجتماعی و ارتقای رفاه و امنیت در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
اینجانب، فرا رسیدن روز بزرگ ولایت و امامت حضرت علی (ع) را به پیشگاه مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی)، خاندان پر نور نبوت، تمامی مسئولان، کارکنان دولت و عموم مردم شریف و باایمان شهرستان رامسر تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، توفیق استمرار در مسیر خدمت صادقانه و عادلانه را برای همگان خواستارم.
مسلم قبادیان.
فرماندارشهرستان رامسر.