امروز : 6 تیر 1405

همزمان با عید سعید غدیر خم و ایام ارتحال امام خمینی (ره)

سرپرست فرمانداری شهرستان ساری ضمن گرامیداشت ایام ارتحال امام راحل: غدیر نماد پیوند رسالت و امامت است

کد خبر : 169614 13 خرداد 1405
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، آیین گرامیداشت عید سعید غدیر خم با حضور دکتر بهروز اسکندرنیا سرپرست فرمانداری مرکز استان، دکتر علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام طاهری امام جماعت مسجد، و جمع پرشور نمازگزاران در مسجد امام حسن عسکری علیه السلام واقع در بلوار کشاورز برگزار شد. ‎

دکتر اسکندرنیا در این مراسم ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، گفت: غدیر، نماد پیوند ناگسستنی رسالت و امامت و تجلی اراده الهی برای تداوم مسیر هدایت است.

سرپرست فرمانداری ساری با اشاره به همزمانی دهه امامت و ولایت با ایام سوگواری ارتحال امام راحل، افزود: تاسی از سیره اهل بیت علیهم السلام و امام خمینی (ره) در راستای خدمت صادقانه و بدون وقفه به مردم، وظیفه همگانی ما مسئولان است.

در این آیین، دکتر بابایی کارنامی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن گرامیداشت ایام ارتحال امام راحل، بر اهمیت وحدت و همدلی در سایه سیره علوی تاکید نمود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها