تجلیل از خانواده ایثارگر اهداکننده عضو در ساری
فرماندار مرکز استان از خانواده مرحوم یاسر بابایی بهدلیل اقدام خداپسندانه و ایثارگرانه در اهدای عضو تقدیر کرد
دکتر اسکندرنیا سرپرست فرمانداری مرکز استان با همراهی دکتر هوشیار مدیر مرکز بهداشت شهرستان ساری، با همسر و فرزند مرحوم یاسر بابایی، اهداکننده عضو، دیدار و از اقدام خداپسندانه و ایثارگرانه این خانواده تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، دکتر اسکندرنیا سرپرست فرمانداری مرکز استان به همراه دکتر هوشیار مدیر مرکز بهداشت شهرستان ساری با همسر و فرزند مرحوم یاسر بابایی، از اهداکنندگان عضو، دیدار و گفتوگو کرد.
در این دیدار، دکتر اسکندرنیا با اهدای لوح سپاس و تندیس، از اقدام خداپسندانه، ایثارگرانه و ماندگار این خانواده در ترویج فرهنگ اهدای عضو قدردانی کرد و این عمل را جلوهای روشن از نوعدوستی و نجات جان بیماران نیازمند دانست.
وی با تأکید بر اهمیت گسترش فرهنگ اهدای عضو در جامعه اظهار داشت: این اقدام والا نمادی از استمرار حیات، امیدبخشی و انساندوستی در جامعه است و باید بیش از پیش مورد توجه و ترویج قرار گیرد.
در پایان این دیدار نیز از صبر، بزرگواری و روحیه ایثارگرانه همسر و فرزند مرحوم یاسر بابایی تجلیل به عمل آمد.