امروز : 5 تیر 1405

در راستای بررسی روند تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های حوزه سلامت

دکتر اسکندرنیا در بازدید از مرکز جامع سلامت دخانیات ساری: تکمیل این مرکز گامی مهم در ارتقای خدمات بهداشتی جنوب ساری است

کد خبر : 169682 16 خرداد 1405
پ

دکتر اسکندرنیا سرپرست فرمانداری مرکز استان به همراه مدیر مرکز بهداشت شهرستان ساری از مرکز جامع سلامت منطقه دخانیات بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت تکمیل، تجهیزات و الزامات بهره‌برداری کامل این مرکز قرار گرفت. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، دکتر اسکندرنیا به همراه دکتر هوشیار از مرکز جامع سلامت منطقه دخانیات ساری بازدید کردند.

در این بازدید، وضعیت بخش‌های در حال تکمیل و نیازهای تجهیزاتی مرکز مورد بررسی قرار گرفت. همچنین مسئولان مربوطه گزارشی از اقدامات انجام‌شده و موانع موجود برای بهره‌برداری کامل این مرکز ارائه کردند.

دکتر اسکندرنیا در جریان این بازدید با تأکید بر اهمیت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق مختلف شهرستان، اظهار داشت: تکمیل و راه‌اندازی کامل مرکز جامع سلامت از جمله اقدامات ضروری در جهت ارتقای سطح دسترسی شهروندان به خدمات اولیه سلامت و کاهش فشار بر سایر مراکز درمانی است.

وی همچنین بر لزوم تسریع در رفع نواقص، تکمیل تجهیزات مورد نیاز و هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی و حوزه بهداشت و درمان تأکید کرد.

در پایان این بازدید مقرر شد موضوعات و نیازهای مطرح‌شده در دستور کار پیگیری قرار گیرد تا زمینه بهره‌برداری کامل و مطلوب از این مرکز در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم شود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها