در راستای بررسی روند تکمیل و بهرهبرداری از پروژههای حوزه سلامت
دکتر اسکندرنیا در بازدید از مرکز جامع سلامت دخانیات ساری: تکمیل این مرکز گامی مهم در ارتقای خدمات بهداشتی جنوب ساری است
دکتر اسکندرنیا سرپرست فرمانداری مرکز استان به همراه مدیر مرکز بهداشت شهرستان ساری از مرکز جامع سلامت منطقه دخانیات بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت تکمیل، تجهیزات و الزامات بهرهبرداری کامل این مرکز قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، دکتر اسکندرنیا به همراه دکتر هوشیار از مرکز جامع سلامت منطقه دخانیات ساری بازدید کردند.
در این بازدید، وضعیت بخشهای در حال تکمیل و نیازهای تجهیزاتی مرکز مورد بررسی قرار گرفت. همچنین مسئولان مربوطه گزارشی از اقدامات انجامشده و موانع موجود برای بهرهبرداری کامل این مرکز ارائه کردند.
دکتر اسکندرنیا در جریان این بازدید با تأکید بر اهمیت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق مختلف شهرستان، اظهار داشت: تکمیل و راهاندازی کامل مرکز جامع سلامت از جمله اقدامات ضروری در جهت ارتقای سطح دسترسی شهروندان به خدمات اولیه سلامت و کاهش فشار بر سایر مراکز درمانی است.
وی همچنین بر لزوم تسریع در رفع نواقص، تکمیل تجهیزات مورد نیاز و هماهنگی میان دستگاههای اجرایی و حوزه بهداشت و درمان تأکید کرد.
در پایان این بازدید مقرر شد موضوعات و نیازهای مطرحشده در دستور کار پیگیری قرار گیرد تا زمینه بهرهبرداری کامل و مطلوب از این مرکز در کوتاهترین زمان ممکن فراهم شود.