بازدید فرماندار سیمرغ از روستای کارتیجکلا برای بررسی مشکلات و مطالبات مردمی
بازدید فرماندار سیمرغ از روستای کارتیجکلا برای بررسی مشکلات و مطالبات مردمی
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیمرغ : فرماندار شهرستان سیمرغ ، جناب اقای رجبعلی وهابی خنکدار به همراه معاون ، جناب اقای کریم براری و بخشدار تالار پی سرکار خانم نسیم رضایی ، روز گذشته با حضور در روستای کارتیجکلا، از نزدیک در جریان مسائل، مشکلات و مطالبات اهالی این روستا قرار گرفت. در این بازدید میدانی، ضمن گفتوگو با ساکنان و بررسی درخواستهای مطرحشده، راهکارهای لازم برای رفع مشکلات موجود مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین مشکلات زیرساختی و نیازهای روستا از سوی اهالی مطرح شد و مورد ارزیابی قرار گرفت. فرماندار سیمرغ با تأکید بر ضرورت رسیدگی به مطالبات مردم، دستورات لازم را به دستگاههای اجرایی مرتبط برای پیگیری و رفع مشکلات مطرحشده صادر کرد و بر تسریع در روند خدمترسانی به روستاییان تأکید نمود.