برگزاری جلسه کمیته آرد و نان شهرستان سیمرغ با حضور فرماندار، معاون فرماندار و اعضای کمیته
برگزاری جلسه کمیته آرد و نان شهرستان سیمرغ با حضور فرماندار، معاون فرماندار و اعضای کمیته
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیمرغ، جلسه کمیته آرد و نان شهرستان با حضور اقای رجبعلی وهابی خنکدار فرماندار ، اقای براری معاون فرماندار، اعضای کمیته آرد و نان و نمایندگان دستگاههای اجرایی مرتبط در محل فرمانداری برگزار شد. در این جلسه، موضوعات مرتبط با تأمین و توزیع آرد، کیفیت نان، نحوه نظارت بر عملکرد نانواییها و بررسی مسائل و چالشهای موجود در این حوزه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. فرماندار سیمرغ با تأکید بر اهمیت تأمین نان باکیفیت و ارائه خدمات مناسب به شهروندان، بر لزوم نظارت مستمر بر روند توزیع آرد و عملکرد واحدهای نانوایی تأکید کرد. همچنین معاون فرماندار و اعضای کمیته نیز دیدگاهها و پیشنهادهای خود را در راستای بهبود وضعیت موجود مطرح کردند. در پایان این نشست، تصمیمات و مصوبات لازم برای ارتقای کیفیت نان، بهبود فرآیند توزیع آرد و رفع مشکلات موجود در سطح شهرستان اتخاذ شد.