گزارش تصویری
بمناسبت هفته محیط زیست صورت گرفت
کد خبر : 169854
19 خرداد 1405
بمناسبت هفته محیط زیست صورت گرفت
صبح امروز، دکتر مرادی به همراه معاونین ، بخشداران با حضور در اداره محیط زیست شهرستان، فرارسیدن هفته محیط زیست را به کارکنان این اداره تبریک گفت.
🔸به گزارش روابط عمومی شهرستان فریدونکنار ؛ در این دیدار، دکتر مرادی ضمن قدردانی از تلاشها و زحمات مجموعه محیط زیست شهرستان در حفاظت از منابع طبیعی و صیانت از محیط زیست، بر اهمیت همکاری و همافزایی دستگاههای اجرایی در راستای پاسداشت محیط زیست تأکید کرد.
وی همچنین هفته محیط زیست را فرصتی ارزشمند برای ترویج فرهنگ حفاظت از طبیعت، افزایش آگاهی عمومی و جلب مشارکت همگانی در حفظ سرمایههای طبیعی کشور دانست.