برگزاری جلسه ستاد هماهنگی مراسمهای محرم و اربعین حسینی در شهرستان سیمرغ
برگزاری جلسه ستاد هماهنگی مراسمهای محرم و اربعین حسینی در شهرستان سیمرغ
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیمرغ، جلسه ستاد هماهنگی مراسمهای محرم و اربعین حسینی با حضور رجبعلی وهابی خنکدار فرماندار شهرستان سیمرغ، آقای براری معاون فرماندار، اعضای ستاد و نمایندگان دستگاههای اجرایی و نهادهای مرتبط در محل فرمانداری برگزار شد. در این جلسه، برنامهریزی و هماهنگیهای لازم برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسمهای ماه محرم و اربعین حسینی در سطح شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین موضوعاتی از جمله تأمین زیرساختهای مورد نیاز، مسائل ترافیکی، خدماترسانی، حفظ نظم و امنیت، بهداشت و سلامت و پشتیبانی از هیئتهای مذهبی بررسی شد. رجبعلی وهابی خنکدار فرماندار شهرستان سیمرغ با تأکید بر اهمیت برگزاری منظم و باشکوه آیینهای عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، بر ضرورت همکاری و هماهنگی همه دستگاههای اجرایی، نهادهای خدماتی و تشکلهای مردمی تأکید کرد. در پایان جلسه، اعضای ستاد به بیان دیدگاهها و پیشنهادهای خود پرداختند و تصمیمات لازم برای برگزاری مطلوب مراسمهای محرم و اربعین حسینی در سطح شهرستان اتخاذ شد.