امروز : 5 تیر 1405

گام جدید برای توسعه فناوری در نور؛

نشست مشترک سرپرست فرمانداری شهرستان نور، نماینده مردم شریف شهرستان‌های نور و محمودآباد در مجلس و معاون صندوق فناوری کشور

کد خبر : 169970 24 خرداد 1405
پ

۲۳ خرداد ۱۴۰۵ نشست تخصصی "محمدهادی رجایی" سرپرست فرمانداری شهرستان نور، "دکتر عبدالوحید فیاضی" نماینده مردم شریف نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و "دکتر خالقی" معاون صندوق فناوری کشور و رئیس پارک علم و فناوری استان مازندران و سایر اعضا در محل فرمانداری نور برگزار شد. ‎

 

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان نور، ۲۳ خرداد ۱۴۰۵ نشست تخصصی "محمدهادی رجایی" سرپرست فرمانداری شهرستان نور، "دکتر عبدالوحید فیاضی" نماینده مردم شریف نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و "دکتر خالقی" معاون صندوق فناوری کشور و رئیس پارک علم و فناوری استان مازندران و سایر اعضا در محل فرمانداری نور برگزار شد.

در این نشست، ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود برای توسعه فناوری، نوآوری و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در شهرستان نور مورد بررسی قرار گرفت و حاضران درباره راه‌اندازی مرکز رشد فناوری در شهرستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

همچنین در راستای ایجاد بسترهای مناسب برای حمایت از ایده‌های نوآورانه، استارت‌آپ‌ها و فعالان حوزه فناوری، تصمیمات لازم برای پیگیری و تحقق راه‌اندازی مرکز رشد فناوری در شهرستان نور اتخاذ شد.

لازم به‌ ذکر است؛حاضران در این جلسه بر ضرورت تقویت زیرساخت‌های فناورانه، حمایت از نخبگان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی شهرستان برای تحقق اهداف توسعه‌ای تأکید کردند.

اشتراک گذاری
پیوند ها