گام جدید برای توسعه فناوری در نور؛
نشست مشترک سرپرست فرمانداری شهرستان نور، نماینده مردم شریف شهرستانهای نور و محمودآباد در مجلس و معاون صندوق فناوری کشور
۲۳ خرداد ۱۴۰۵ نشست تخصصی "محمدهادی رجایی" سرپرست فرمانداری شهرستان نور، "دکتر عبدالوحید فیاضی" نماینده مردم شریف نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و "دکتر خالقی" معاون صندوق فناوری کشور و رئیس پارک علم و فناوری استان مازندران و سایر اعضا در محل فرمانداری نور برگزار شد.
به گزارش روابطعمومی فرمانداری شهرستان نور، ۲۳ خرداد ۱۴۰۵ نشست تخصصی "محمدهادی رجایی" سرپرست فرمانداری شهرستان نور، "دکتر عبدالوحید فیاضی" نماینده مردم شریف نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و "دکتر خالقی" معاون صندوق فناوری کشور و رئیس پارک علم و فناوری استان مازندران و سایر اعضا در محل فرمانداری نور برگزار شد.
در این نشست، ظرفیتها و فرصتهای موجود برای توسعه فناوری، نوآوری و حمایت از شرکتهای دانشبنیان در شهرستان نور مورد بررسی قرار گرفت و حاضران درباره راهاندازی مرکز رشد فناوری در شهرستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.
همچنین در راستای ایجاد بسترهای مناسب برای حمایت از ایدههای نوآورانه، استارتآپها و فعالان حوزه فناوری، تصمیمات لازم برای پیگیری و تحقق راهاندازی مرکز رشد فناوری در شهرستان نور اتخاذ شد.
لازم به ذکر است؛حاضران در این جلسه بر ضرورت تقویت زیرساختهای فناورانه، حمایت از نخبگان و بهرهگیری از ظرفیتهای علمی و پژوهشی شهرستان برای تحقق اهداف توسعهای تأکید کردند.