برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان سیمرغ با حضور مدیران دستگاههای اجرایی
برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان سیمرغ با حضور مدیران دستگاههای اجرایی
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیمرغ، جلسه شورای اداری شهرستان به ریاست رجبعلی وهابی خنکدار فرماندار سیمرغ و با حضور آقای براری معاون فرماندار، بخشداران و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد. در این جلسه، مهمترین مسائل و برنامههای شهرستان در حوزههای مختلف مورد بررسی قرار گرفت و مدیران دستگاههای اجرایی گزارشی از عملکرد، اقدامات انجامشده و برنامههای پیشرو ارائه کردند. رجبعلی وهابی خنکدار فرماندار شهرستان سیمرغ با تأکید بر ضرورت همافزایی و تعامل میان دستگاههای اجرایی، خدمترسانی مطلوب به مردم را از مهمترین اولویتهای مدیران دانست و بر پیگیری جدی مسائل و مطالبات شهروندان تأکید کرد. همچنین در این نشست، موضوعات مرتبط با اجرای مصوبات، تسریع در روند پروژههای عمرانی، رفع مشکلات شهرستان و ارتقای کیفیت خدمات عمومی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. در پایان جلسه، تصمیمات لازم در راستای هماهنگی بیشتر دستگاههای اجرایی و تسریع در اجرای برنامهها و پروژههای شهرستان اتخاذ شد.