امروز : 3 تیر 1405

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان سیمرغ با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان سیمرغ با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی

کد خبر : 169980 20 خرداد 1405
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیمرغ، جلسه شورای اداری شهرستان به ریاست رجبعلی وهابی خنکدار فرماندار سیمرغ و با حضور آقای براری معاون فرماندار، بخشداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد. در این جلسه، مهم‌ترین مسائل و برنامه‌های شهرستان در حوزه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت و مدیران دستگاه‌های اجرایی گزارشی از عملکرد، اقدامات انجام‌شده و برنامه‌های پیش‌رو ارائه کردند. رجبعلی وهابی خنکدار فرماندار شهرستان سیمرغ با تأکید بر ضرورت هم‌افزایی و تعامل میان دستگاه‌های اجرایی، خدمت‌رسانی مطلوب به مردم را از مهم‌ترین اولویت‌های مدیران دانست و بر پیگیری جدی مسائل و مطالبات شهروندان تأکید کرد. همچنین در این نشست، موضوعات مرتبط با اجرای مصوبات، تسریع در روند پروژه‌های عمرانی، رفع مشکلات شهرستان و ارتقای کیفیت خدمات عمومی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. در پایان جلسه، تصمیمات لازم در راستای هماهنگی بیشتر دستگاه‌های اجرایی و تسریع در اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های شهرستان اتخاذ شد. ‎

اشتراک گذاری
پیوند ها