امروز : 3 تیر 1405

برگزاری جلسه مدیریت بحران شهرستان سیمرغ به ریاست فرماندار

برگزاری جلسه مدیریت بحران شهرستان سیمرغ به ریاست فرماندار

کد خبر : 170059 24 خرداد 1405
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیمرغ، جلسه مدیریت بحران شهرستان به ریاست رجبعلی وهابی خنکدار فرماندار شهرستان سیمرغ و با حضور اعضای ستاد مدیریت بحران و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط در محل فرمانداری برگزار شد. در این جلسه، آخرین وضعیت آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با حوادث و بحران‌های احتمالی، بررسی امکانات و تجهیزات موجود و همچنین هماهنگی‌های لازم برای افزایش سطح آمادگی و سرعت عمل در شرایط بحرانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. رجبعلی وهابی خنکدار فرماندار شهرستان سیمرغ با تأکید بر ضرورت آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی، بر لزوم هماهنگی و تعامل مستمر میان اعضای ستاد مدیریت بحران برای پیشگیری، کنترل و مدیریت حوادث احتمالی تأکید کرد. وی همچنین خواستار به‌روزرسانی برنامه‌های عملیاتی، بهره‌گیری از ظرفیت تمامی دستگاه‌ها و آمادگی نیروهای امدادی و خدمات‌رسان در راستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان شد. در پایان این نشست، تصمیمات و مصوبات لازم برای ارتقای سطح آمادگی و تقویت هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان در شرایط بحرانی اتخاذ شد. ‎

اشتراک گذاری
پیوند ها