برگزاری جلسه مدیریت بحران شهرستان سیمرغ به ریاست فرماندار
برگزاری جلسه مدیریت بحران شهرستان سیمرغ به ریاست فرماندار
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیمرغ، جلسه مدیریت بحران شهرستان به ریاست رجبعلی وهابی خنکدار فرماندار شهرستان سیمرغ و با حضور اعضای ستاد مدیریت بحران و مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط در محل فرمانداری برگزار شد. در این جلسه، آخرین وضعیت آمادگی دستگاههای اجرایی برای مقابله با حوادث و بحرانهای احتمالی، بررسی امکانات و تجهیزات موجود و همچنین هماهنگیهای لازم برای افزایش سطح آمادگی و سرعت عمل در شرایط بحرانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. رجبعلی وهابی خنکدار فرماندار شهرستان سیمرغ با تأکید بر ضرورت آمادگی کامل دستگاههای اجرایی، بر لزوم هماهنگی و تعامل مستمر میان اعضای ستاد مدیریت بحران برای پیشگیری، کنترل و مدیریت حوادث احتمالی تأکید کرد. وی همچنین خواستار بهروزرسانی برنامههای عملیاتی، بهرهگیری از ظرفیت تمامی دستگاهها و آمادگی نیروهای امدادی و خدماترسان در راستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان شد. در پایان این نشست، تصمیمات و مصوبات لازم برای ارتقای سطح آمادگی و تقویت هماهنگی بین دستگاههای اجرایی شهرستان در شرایط بحرانی اتخاذ شد.