امروز : 3 تیر 1405

پروژه عمرانی پوشش بتنی کانال انتقال آب در اراضی شالیزاری روستای اخته‌چی بخش تالارپی سیمرغ به مناسبت هفته جهاد کشاورزی توسط فرماندار سیمرغ افتتاح شد.

پروژه عمرانی پوشش بتنی کانال انتقال آب در اراضی شالیزاری روستای اخته‌چی بخش تالارپی سیمرغ به مناسبت هفته جهاد کشاورزی توسط فرماندار سیمرغ افتتاح شد.

کد خبر : 170060 25 خرداد 1405
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیمرغ، امروز دوشنبه ۲۵ خرداد ماه بمناسبت هفته جهاد کشاورزی و همزمان با افتتاح پروژه‌های شاخص کشاورزی در سراسر کشور با شعار امنیت غذایی، وحدت ملی و اقتدار ملی، پروژه پوشش بتنی کانال انتقال آب اراضی شالیزاری روستای اخته چی از توابع بخش تالارپی توسط رجبعلی‌وهابی‌خنکداری‌فرماندار‌سیمرغ، با حضور براری معاون فرماندار، هلالی معاون هماهنگی امور مجتمع اداری، مهدوی بخشدار مرکزی رضایی بخشدار تالارپی، فرمانده بسیج ادارات، کارشناسان مدیریت و کشاورزان منطقه، افتتاح و بهره‌برداری رسید. وهابی خنکداری فرماندار سیمرغ، پس از افتتاح پروژه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تقدیر از تلاش مدیریت جهاد و همکاری کشاورزان منطقه به منظور عملیاتی شدن این پروژه بیان داشت: با توجه به شرایط کنونی و لزوم مصرف بهینه آب در زمینه کشاورزی، این پروژه به عنوان یک سرمایه ملی به شمار می رود؛ امید است کشاورزان و شوراها نیز در حفاظت از این پوشش بتنی کوشا باشند تا انتقال و تقسیم آب برای سال‌های آتی به صورت مناسب صورت گیرد. گفتنی است: فاز سوم پروژه پوشش بتنی کانال انتقال آب اراضی شالیزاری روستای اخته‌چی با هدف تامین و انتقال آب به اراضی طرح تجهیز و نوسازی روستا، به طول هزار و ۵۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد ریال اجرایی شده تا از هدررفت آب جلوگیری و بهره‌وری آب مصرفی شالیزاری به حداکثر برسد. ‎

اشتراک گذاری
پیوند ها