همزمان با چهارمین شب ماه محرمالحرام؛
استاندار مازندران به همراه سرپرست فرمانداری مرکز استان در جمع عزاداران حسینی روستای گرجیپل حضور یافت
کد خبر : 170089
28 خرداد 1405
همزمان با چهارمین شب ماه محرمالحرام، دکتر یونسی استاندار مازندران به همراه دکتر اسکندرنیا سرپرست فرمانداری شهرستان ساری و علی بمانی بخشدار رودپی شمالی، با حضور در روستای گرجیپل در آیین سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای آن حضرت شرکت کردند. استاندار مازندران در حاشیه این حضور، ماه محرم را فرصتی ارزشمند برای ترویج فرهنگ ایثار، آزادگی و بصیرت دانست و بر ضرورت پاسداشت شعائر دینی، تقویت انسجام اجتماعی و حمایت از فعالیتهای فرهنگی و مذهبی تأکید کرد.