برگزاری جلسه هماهنگی پایگاههای محلهمحور شهرستان سیمرغ
برگزاری جلسه هماهنگی پایگاههای محلهمحور شهرستان سیمرغ
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیمرغ، جلسه هماهنگی پایگاههای محلهمحور با حضور رجبعلی وهابی خنکدار فرماندار شهرستان سیمرغ، مسئولان مرتبط و اعضای پایگاههای محلهمحور در محل فرمانداری برگزار شد. در این جلسه، موضوعات مرتبط با فعالیت پایگاههای محلهمحور، نقش این پایگاهها در شناسایی مسائل و ظرفیتهای محلات، ارتقای مشارکت مردمی و افزایش هماهنگی میان دستگاههای اجرایی و نهادهای محلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. رجبعلی وهابی خنکدار فرماندار شهرستان سیمرغ با تأکید بر اهمیت مشارکت مردم در حل مسائل محلات، پایگاههای محلهمحور را بستری مناسب برای شناسایی نیازها و پیگیری مطالبات مردمی دانست و بر ضرورت تقویت و حمایت از این ظرفیت مردمی تأکید کرد. وی همچنین خواستار تعامل و همکاری بیشتر میان دستگاههای اجرایی و پایگاههای محلهمحور در راستای ارتقای خدماترسانی و رفع مشکلات شهروندان شد. در پایان جلسه، اعضا به بیان دیدگاهها و پیشنهادهای خود پرداختند و تصمیمات لازم برای افزایش اثربخشی فعالیت پایگاههای محلهمحور در سطح شهرستان اتخاذ شد.