امروز : 3 تیر 1405

برگزاری جلسه هماهنگی پایگاه‌های محله‌محور شهرستان سیمرغ

برگزاری جلسه هماهنگی پایگاه‌های محله‌محور شهرستان سیمرغ

کد خبر : 170144 27 خرداد 1405
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیمرغ، جلسه هماهنگی پایگاه‌های محله‌محور با حضور رجبعلی وهابی خنکدار فرماندار شهرستان سیمرغ، مسئولان مرتبط و اعضای پایگاه‌های محله‌محور در محل فرمانداری برگزار شد. در این جلسه، موضوعات مرتبط با فعالیت پایگاه‌های محله‌محور، نقش این پایگاه‌ها در شناسایی مسائل و ظرفیت‌های محلات، ارتقای مشارکت مردمی و افزایش هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی و نهادهای محلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. رجبعلی وهابی خنکدار فرماندار شهرستان سیمرغ با تأکید بر اهمیت مشارکت مردم در حل مسائل محلات، پایگاه‌های محله‌محور را بستری مناسب برای شناسایی نیازها و پیگیری مطالبات مردمی دانست و بر ضرورت تقویت و حمایت از این ظرفیت مردمی تأکید کرد. وی همچنین خواستار تعامل و همکاری بیشتر میان دستگاه‌های اجرایی و پایگاه‌های محله‌محور در راستای ارتقای خدمات‌رسانی و رفع مشکلات شهروندان شد. در پایان جلسه، اعضا به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود پرداختند و تصمیمات لازم برای افزایش اثربخشی فعالیت پایگاه‌های محله‌محور در سطح شهرستان اتخاذ شد. ‎

اشتراک گذاری
پیوند ها